Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Savonds schreeuwen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Savonds schreeuwen.

    Hoi hoi,

    Onze edel pop heeft er een handje van om op sommige momenten te gaan schreeuwen.

    In het kort doen we het volgende:

    Als die savonds en/of overdag schreeuwt dan nergeren we hem eerst, maar als het schreeuwen overgaat in krijssen dan doen we altijd een donkere doek over de bovenkant van de kooi heen.

    Na 5 min halen we de doek er weer af. Dit gebeurt soms dan'n tot 4x toe, maar op de 1 of andere manier leert die het overdreven krijssen niet af.

    Nu lees ik dat men de edel in de time out kooi zet, maar hoe doen jullie dat, want mijn edel pop is nogal vel op handen en ik weet zeker dat als ik hem pak, dat de vellen erbij zullen hangen.

    Voor de rest is gizmo (edel pop) heel lief.
    als wij weg gaan of thuis komen zegt die heel lief hallo.
    Als die eten krijgt is het lekker, en als die iets eet wat die heel lekker vindt dan zegt die lekker lekker lekker enz.

    Gr.
    Michel en Melanie

  • #2
    nou het bericht toch maar gewijzigd op de pc, via de telefoon ging het voor de 2de keer weer mis.. dus bij deze.

    Comment


    • #3
      hallo,

      ik heb hetzelfde probleem met mijn edel pop. Alleen niet alleen savonds.. Nu ik dit aan het typen ben is ze ook aan het krijsen. Eerst vind ik het niet zo erg maar het doet gewoon pijn aan je trommelvliezen. En na een tijd begint het vervelend te worden. Eerst nergeer ik het, daarna probeer ik haar af te leiden. ik denk dat het bij mij niet gaat om aandacht vragen. Ze hebben hun eigen kamer waar ze samen met haar mannetje zit, nog 2 grijsjes en 2 aga's.
      Ik kan geen patroon vinden in haar schreeuw gedrag. Soms doet ze het wanneer ik aan het schoonmaken ben, soms niet. Soms doet ze het wanneer ik beneden zit (zoals nu) en zij boven. Soms 'sochtends, soms 'savonds soms 'smiddags.
      Ik heb nog geen klachten van de buren gehad maar je hoort het wel door de hele straat.
      Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik dit het beste kan aanpakken. ik weet ook niet waarom ze schreeuwt. Komt ze iets te kort qua speelgoed? Ligt het aan voeding? Is het haar leeftijd? (2jaar) is het..? is het..?
      alle tips en adviezen zijn meer dan welkom!!

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X