Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tevreden "schreeuwtjes" ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Tevreden "schreeuwtjes" ?

    Hi, onze edel popje is ontzettend lief ze kroelt graag en zit het liefst de hele dag bij je. Bijt nooit etc. etc.

    Maar ja daar komtie, ze is ook zo ontzettend blij wanneer je thuiskomt of uit bed komt of iets dergelijks. Ik heb het idee dat ze dan zo opgewonden is dat ze een soort blijdschap schreeuwtjes gaat geven. En die kunnen soms best hard zijn en wanneer je dat negeert en er dus geen aandacht aan schenkt kan ze dat soms wel 20 min vol houden. Want ze is natuurlijk blij dat je er bent en je geeft haar geen aandacht. Dat is natuurlijk niet zo leuk voor d'r. Soms gaat het ook heel goed dan doet ze het een paar keer en merkt ze dat ze geen aandacht krijgt en stopt ze. Dus opzich gaat dit denk ik wel goed?

    Wat ze ook doet, is wanneer ze aan het eten is of eten krijgt, ook dan is ze zo blij heb ik het idee. Dat ze aan het eten is en ze zachtjes kleine schreeuwtjes maakt. Is dit uit tevredenheid of wat? Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Want negeren is leuk ja, maar ze is toch aan het eten dus daar merkt ze weinig van :P (ze is gek op eten) en als ze het dan doet associeert ze het misschien van dan mag ik het andere keren ook. Want volgens mij merkt ze tijden het eten niet eens dat ze genegeerd wordt omdat ze het dan veel te druk met eten heeft.

    En zoals het klinkt lijken het ook echt schreeuwtjes uit tevredenheid. Dat is bij het binnenkomen ook, maar als ze een slechte bui heeft en ze gaat door, dan worden ze wel steeds harder.

    Wat vinden jullie hiervan?

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X