Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vandaag edelman Kermit bij popje Lilo!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Vandaag edelman Kermit bij popje Lilo!

    Zo, gezellig met z'n 2 en vanaf vandaag! Lilo vond het prima, dat is fijn. Hij is 5 maanden, zij 9 maanden. Bedankt Hareco dier en vriend!

  • #2
    He wat leuk, ik ken hem. Ben een paar weken geleden bij hem gaan kijken. Gefeliciteerd.


    Groetjes,

    Monique van der Gaag

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Mootje Bekijk Berichten
      He wat leuk, ik ken hem. Ben een paar weken geleden bij hem gaan kijken. Gefeliciteerd.


      Groetjes,

      Monique van der Gaag
      Grappig! Zijn naam is overigens Tiko geworden en hij doet het hartstikke goed!

      Comment


      • #4
        Gelukkig, met mij klikte het totaal niet haha, pittig ventje hoor, liet gelijk in de winkel weten dat hij me niet moest. Fijn dat hij goed terecht is gekomen.


        Groetjes,

        Monique van der Gaag

        Comment


        • #5
          Mooie naam trouwens!


          Groetjes,

          Monique van der Gaag

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Mootje Bekijk Berichten
            Mooie naam trouwens!


            Groetjes,

            Monique van der Gaag
            Dank je! Gek dat hij je niet aardig vond, hij is zo mak als wat. Wij zijn een pittige pop gewend en Tiko is een doetje vergeleken met onze Lilo, maar hij is wel veel sneller bang voor nieuwe dingen dan zij. Een man is echt anders dan een pop, maar beiden hebben geweldige karakters vind ik.

            Comment


            • #7
              Wat grappig, klikte echt niet. Hij heeft niets gedaan hoor, maar het gevoel zat aan beide zijde niet goed. Merkte dat hij niet op zijn gemak was en wilde uithalen. Ach soms heb je dat. Ik mag ook niet iedereen!! Hummer (mijn edelman) is echt mijn ventje, kan er echt alles mee, hij heeft ook zijn momenten maar is geweldig. Wel gaaf, vrouwtje en mannetje. Gaat het goed tussen die twee? Mijn zonparkieten accepteren Hummer nog niet echt.


              Groetjes,

              Monique van der Gaag

              Comment


              • #8
                Mijn grijsje komt ook bij hareco vandaan en ik denk echt dat de vogel jouw uitzoekt en niet andersom...het andere grijsje dat er toen zat liep ook echt weg van ons en draaide ons de rug toe. Kippie kwam toen echt een beetje schoorvoetend naar me toe en keek me aan met een blik van, kijk hoe lief ik ben...kies mij kies mij... de klik was er ook gelijk.
                Ik denk dus ook dat je edelman jullie gelijk zag zitten.

                Groetjes Marie-Louise en Kippie
                Groetjes Marie-Louise en Kippie.

                Comment


                • #9
                  Daar ben ik het helemaal mee eens, soms is de klik er gewoon niet. Hummer heeft ook echt gekozen en ik voor hem! Zo moet het toch ook gewoon zijn hihi.


                  Groetjes,

                  Monique van der Gaag

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mootje Bekijk Berichten
                    Wat grappig, klikte echt niet. Hij heeft niets gedaan hoor, maar het gevoel zat aan beide zijde niet goed. Merkte dat hij niet op zijn gemak was en wilde uithalen. Ach soms heb je dat. Ik mag ook niet iedereen!! Hummer (mijn edelman) is echt mijn ventje, kan er echt alles mee, hij heeft ook zijn momenten maar is geweldig. Wel gaaf, vrouwtje en mannetje. Gaat het goed tussen die twee? Mijn zonparkieten accepteren Hummer nog niet echt.


                    Groetjes,

                    Monique van der Gaag
                    Wij hadden onze Lilo meegenomen naar Hareco, dan weet je meteen hoe dat zit met die vogels. Ze zaten samen op de boom bij Dirk-Jan. Onze pop is heel lief en dat is belangrijk. Alleen op haar speeleiland wil ze wel eens bazig zijn, maar ze verjaagt niemand. Diek-Jan had nog nooit zo'n lief popje gezien, dat is toch fijn, hebben we haar goed opgevoed denk ik! Nu zitten ze al 2 maanden samen, prima!

                    Comment


                    • #11
                      Oh wat heerlijk, dat heb je idd goed gedaan. Ligt vaak toch echt aan de opvoeding. Het gaat beter maar had het beter op jouw manier kunnen doen. Neemt niet weg dat ik nu ook ontzettend tevreden ben hoor.


                      Groetjes,

                      Monique van der Gaag

                      Comment

                      Ads onder in topics

                      Collapse
                      Working...
                      X