Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwartkop caique kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Zwartkop caique kweek

    Hallo Ik heb al een jaar of 3 zwartkop caique`s.Dit jaar voor het eerst gekweekt en beide van me koppels in 1 keer me 2de koppel legde 2 weken later.ene koppel 4 jongen andere koppel 3 jongen van het koppel met 3 jongen helaas maar 1 jong op stok maar voor dit koppel was het de eerste keer dus vond het al een heel mooi resultaat. Wie heeft er nog meer kweekervaringen gehad dit jaar met de zwartkop caique.

    M.v.g Dennis
    webmaster van http://www.kwekerslijst.nl

  • #2
    prijs caiques

    Hallo
    Ik ben geen kweker, maar wel papegaaienhouder.
    Ik heb nog geen zwartkopcaique, maar wil er wel een aanschaffen voor thuis.
    Weet jij misschien wat de gangbare prijzen zijn voor jongen, gesext en ongesext, tam en niet tam, en oudere vogels?
    Ik wil namelijk een wat oudere, vanaf 10 jaar. Nu had ik iemand gevonden die een vrouwtje van 14 gekocht voor 250 euro, gesext en niet tam. Ik vond het een beetje duur, klopt dat?
    Groetjes,
    Nadine

    Comment


    • #3
      nou ik ga je vertellen dat 250€ normale prijs is voor niet tamme vogel(kweekvogel)
      een jong handtam praat je toch al gauw over 350€ soms zie ik nog wel is prijzen die hoger liggen
      M.v.g Dennis

      Comment


      • #4
        ja klopt, ik weet dat ze op internet voor 300 aangeboden worden.
        maar een vrouwtje van 14 jaar oud kan toch niet voor 250 verkocht worden? (wel gesext, niet tam)
        groetjes!!

        Comment


        • #5
          oh ja weet je misschien ook een site waar de gangbare prijzen staan van caiques?

          Comment


          • #6
            nou 14 jaar is mooi voor een kweekvogel dan zou ik dat geld er wel voor betalen als ik een pop zocht. maar zo`n vogel doe je geen plezier door haar in de huiskamer te zetten.maar de prijs is goed hoor.maar ik zeg ook altijd maar zo tis maar wat de gek er voor over heeft.

            Comment


            • #7
              er bestaat geen site met gangbare prijzen.overal staan richtprijzen(geld niet voor tamme vogelsde richtprijzen) en ook daar is geen touw aan vast te knopen.en nu de import stil licht zullen de prijzen waarschijnlijk alleen maar stijgen helaas.

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Nadine87 Bekijk Berichten
                oh ja weet je misschien ook een site waar de gangbare prijzen staan van caiques?

                heey nadine

                als je een goeie kweker wil met zachte prijzen kan je het beste naar 4-animals gaan je woont in zuid holland dus is 4-animals het beste in de regio dennispapegaai is pas slecht sommige mensen zeggen dat ook van 4-animals
                maar ze zijn daar zelf niet eens gaan kijken omdat ze van andere mensen dat horen zeggen ze dat ook ga zelf eens kijken de meneer of mevrouw gaat u eerst informeren en daarna als u ze wil kopen dan verkoopt hgij ze pas
                veel sucses vinay

                Comment


                • #9
                  oh ja sorry dit is de site van 4-animals: www.4-animals.nl
                  en de zwartkop caique staat niet bij dieren maar hij heeft ze vollop in de kwekerij baby's hand gevoerd dus helemaal hand tam

                  Comment


                  • #10
                    kweek zwartkopcaiques

                    hallo lieve papagaaienhouders,

                    wie kan mij uitgebreide informatie geven over de kweek met caiques , ik ben al jarenlang een ervaren papagaaienhoudster ,heb van alles ,maar heb nog nooit gekweekt met de caiques, heb enige caiques, waarvan 2 mannen en 1 pop . wie o wie?

                    bij voorbaat dank Amber

                    Comment


                    • #11
                      PS KOOP NOOIT BIJ DENNIS PAPEGAAIEN DENHAAG OF AMSTERDAM..
                      IK HOOR OOK NIET ECHTE GOEDE VERHALEN OVER ANIMALS4YOU.
                      VOLGENS MIJ IS DAT FAMILIE VAN DENNIS PAPEGAAIEN.
                      JE KAN BETER BIJ LORRE&CO KOPEN IN WIJHE.
                      HIJ MAG MISSCHIEN VER BIJ JE VANDAAN ZIJN MAAR HET IS ZEKER DE MOEITE WAARD...

                      Comment


                      • #12
                        Hoi Amber

                        Ik kan je misschien wel helpen !!! wat wil je precies weten ??
                        - Huisvesting
                        - Voer
                        enzo

                        Gr Idalgo

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door nino Bekijk Berichten
                          heey nadine

                          als je een goeie kweker wil met zachte prijzen kan je het beste naar 4-animals gaan je woont in zuid holland dus is 4-animals het beste in de regio dennispapegaai is pas slecht sommige mensen zeggen dat ook van 4-animals
                          maar ze zijn daar zelf niet eens gaan kijken omdat ze van andere mensen dat horen zeggen ze dat ook ga zelf eens kijken de meneer of mevrouw gaat u eerst informeren en daarna als u ze wil kopen dan verkoopt hgij ze pas
                          veel sucses vinay

                          Zelf een vogel gekocht, geen goede ervaring.... en mensen naast mij ook....

                          geld het dan wel???

                          Horreke zijn het!!!!!
                          Groet Sam,

                          Comment

                          Ads onder in topics

                          Collapse
                          Working...
                          X