Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Caique zijn buikje is grijs aan het worden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Caique zijn buikje is grijs aan het worden

    Zoals de titel al zegt, de mooie witte buik van mij caique van ongeveer 4 jaar oud is grijs aan het worden. Hij heeft totaal geen stress of dergelijke want hij is gewoon net als altijd heel speels en bijt enz. niet. Trekt ook geen veertjes uit.


    Nu mij vraag is dat normaal dat het na een tijdje weer grijs wordt zoals toen die jonkie was? En zal het weer wit worden?


    Foto van een jaar geleden:Untitled-2.jpg

    Deze 2 fotos zijn net genomen:asdasfas.jpgWhatsApp Image 2017-02-24 at 15.21.47.jpg

  • #2
    Niemand?

    Comment


    • #3
      Het lijkt er toch echt wel op dat hij zich plukt.

      Comment


      • #4
        dat lijkt er idd op,ze hebben een zwarte kleur onder het wit zoals je wel zult weten en je ziet nu de onderlaag er tussendoor,en het is ook niet egaal van kleur

        Comment


        • #5
          Hij is duidelijk aan het plukken.
          Misschien een huidtest laten doen op schimmel..

          Of evt andere oorzaken laten uitsluiten
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

          Ken je papegaai

          sigpic

          Comment


          • #6
            Ik heb hem eigenlijk nooit van zijn buik zien plukken. Er is ook geen losse "witte" veertjes van zijn buik in zijn kooi of in ons huis. Enigste veertjes die hij er ooit eens uithaalt (wat die bijna nooit doet) zijn de groene veertjes die er weer heel snel terug groeien (wat elke papegaai wel eens doet). Het lijkt net alsof die ooit eens (zo'n jaar geleden ofzo misschien) zijn witte veertjes eruit heeft gehaald (wat ik niet heb gezien) en dat die sindsdien nooit is teruggegroeid.

            Comment


            • #7
              de veren die uitgetrokken worden oid groeien sneller terug,als de veer zoals in dit geval afgebeten wordt maar er blijft nog wat zitten zou het pas met de rui terug komen tenzij hij er af blijft
              ik heb elk jaar een logee caique die het ook had het vorig jaar ook ineens,deze was toen op broedrijpe leegtijd aan het raken

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse
              Working...
              X