Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Caique kopen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hier een video wanneer ik mij caique probeer te aaien. Hij bijt niet.

    Comment


    • #32
      Hou je vinger eens op borsthoogte bij je caique eventueel zachtjes tegen zijn borst drukken volgens mij stapt hij zo op bij je eventueel kan je hem eerst op een stok laten stappen bv zijn zitstok die kent hij al en daarna van de stok op je hand laten stappen

      Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4
      Snoopy Cookie kiki Simba

      Comment


      • #33
        Je maakt een stevige opstap voor hem door ergens naar tewijzen en daarns de vinger die onder je wijsvinger zit ook testrekken je duim leg je op de 2 gebogen vingers

        Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4
        Snoopy Cookie kiki Simba

        Comment


        • #34
          Oorspronkelijk geplaatst door jeroen234 Bekijk Berichten
          Hou je vinger eens op borsthoogte bij je caique eventueel zachtjes tegen zijn borst drukken volgens mij stapt hij zo op bij je eventueel kan je hem eerst op een stok laten stappen bv zijn zitstok die kent hij al en daarna van de stok op je hand laten stappen

          Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4
          Dit heb ik al geprobeerd

          Comment


          • #35
            O ja en mij caique's ouders zijn wel getest en zijn vrij op alles.

            Comment


            • #36
              Heb je ook papieren gezien? Want dat zeggen fokkers wel vaker...

              Comment


              • #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Burki Bekijk Berichten
                Het zijn hele mooi kooien die jullie sturen maar dat is over mijn budget.
                En hoe is deze kooi? deze is groter dan die andere die ik stuurde.

                Afmetingen:
                Hoog zonder poten 92 met 1,05 m
                Breed 66 cm
                Diep 50 cm

                [ATTACH=CONFIG]14344[/ATTACH]

                [ATTACH=CONFIG]14345[/ATTACH]
                Misschien kun je een betalingsregeling treffen, goedkoop zal op korte termijn duurkoop zijn en zul je of een nieuwe kooi moeten kopen of vogel.

                Overigens een mooie opname, je caique is erg mooi, dit ziet er veel belovend uit, deze caique is nieuwsgierig zoekt contact met je, het opstappen zou geen probleem mogen geven, je wijsvinger tegen zijn onderbuik houden en een lichte druk uitoefenen tegen zijn pootjes succes verzekerd.

                Het belangrijkste zijn de sloten en deze zijn op je laatste kooi ook niet papegaaiproof, de grote van de kooi is zeker belangrijk, maar als hij/zij er vaak uit mag/kan hoef je echt geen mega grote kooi, maar wel een die papegaaiproof is, sommige winkels verkopen ook 2e hands kooien, vraag ander in het topic te koop gevraagd.

                Mvg. Julia
                Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

                Comment


                • #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door althea61 Bekijk Berichten
                  Misschien kun je een betalingsregeling treffen, goedkoop zal op korte termijn duurkoop zijn en zul je of een nieuwe kooi moeten kopen of vogel.

                  Overigens een mooie opname, je caique is erg mooi, dit ziet er veel belovend uit, deze caique is nieuwsgierig zoekt contact met je, het opstappen zou geen probleem mogen geven, je wijsvinger tegen zijn onderbuik houden en een lichte druk uitoefenen tegen zijn pootjes succes verzekerd.

                  Het belangrijkste zijn de sloten en deze zijn op je laatste kooi ook niet papegaaiproof, de grote van de kooi is zeker belangrijk, maar als hij/zij er vaak uit mag/kan hoef je echt geen mega grote kooi, maar wel een die papegaaiproof is, sommige winkels verkopen ook 2e hands kooien, vraag ander in het topic te koop gevraagd.

                  Mvg. Julia
                  ''je wijsvinger tegen zijn onderbuik houden en een lichte druk uitoefenen tegen zijn pootjes'' heb ik al geprobeerd maar ga nog maar een keer proberen En wanneer die wegrent van mij vinger springt die soms wat heel grappig is Maar Caique's deden tog alleen springen als ze blij waren zo iets https://www.youtube.com/watch?v=a5l_BsMgTcU

                  Comment


                  • #39
                    En deze kooi ?

                    Slot:
                    $(KGrHqFHJE4FIDkvj(CjBSEfkC2rEQ~~60_84.JPG

                    Kooi:
                    $(KGrHqQOKo8FI!E,zgP8BSEfhzzyig~~60_84.JPG

                    Comment


                    • #40
                      Dit slot is prima, als jij de kooi mooi vindt en hij is betaalbaar dan zou ik zeggen kopen maar, je zult versteld gaan staan wat de caique allemaal voor kunsten kan uithalen, koprol, rugliggen, haar/kleding surfen, aan je vinger hangen op zijn kop, overal in willen kruipen en het liefs caiqueworstelen met je vingers.

                      Veel succes Julia
                      Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

                      Comment


                      • #41
                        Wat is kleding surfen?

                        Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4
                        Snoopy Cookie kiki Simba

                        Comment


                        • #42
                          Hoi Jeroen kijk bij you tube op caiquesurfing, de onze doen niets lievers, onze haren en kleding, tijdschriften enz.

                          Mvg. Julia
                          Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

                          Comment


                          • #43
                            Ik zie ze over dingen wrijven
                            Mijn mannelijke meyer papegaai doet dit ook maar hij bakend zijn gebied er mee af door zijn geur eraan te wrijven me mannelijke bonteboer heeft dat met zijn schommel gedaan

                            Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4
                            Snoopy Cookie kiki Simba

                            Comment


                            • #44
                              Ik heb vandaag een fruitkuipje (Honing smaak) gekocht en hij is er DOL op!
                              En met dat stapt die alsnog niet op ( komt nog ) maar hij geeft wel een handje

                              Comment


                              • #45
                                Is dit een goede kooi ? jammer genoeg zijn de andere gelijk verkocht http://www.youtube.com/watch?v=zXKTnR3iUkc

                                Comment

                                Ads onder in topics

                                Collapse
                                Working...
                                X