Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

karakter vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • karakter vraagje

    Heb een vraagje.
    Zit er verschil in karakter tussen een witbuik en een zwartkop caique.
    Ik bedoel dan is de een zachter van karakter als de andere.

    Groetjes bulliemam

  • #2
    Ik he geen ervaring met beide soorten, maar volgens mij zit er geen verschil in. Elke gaai is uiteraard anders, maar ik geloof niet dat er specifieke dingen zijn qua karakterverschil. Er is hier iemand op het forum die beiden heeft, wellicht dat zij je er nog beter bij kan helpen.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door bulliemam Bekijk Berichten
      Heb een vraagje.
      Zit er verschil in karakter tussen een witbuik en een zwartkop caique.
      Ik bedoel dan is de een zachter van karakter als de andere.

      Groetjes bulliemam

      Hoi

      Er is geen verschil, het enige verschil is het uiterlijk, de zwartkop is wat kleiner, maar het gedrag is hetzelfde, kleine eigenzinnige, ondeugende vasthoudende boefjes, waar je veel mee kan, het zijn wel handenbindertjes, als ze ergens hun zinnen op zetten dan kunnen ze ver gaan om hun zin te krijgen. Ze zijn slim, grappig en meesters in het manupileren maar vooral hartveroverend.

      Wel is er net zoals bij alle gaaitjes verschil in temperament en karakter.

      Groetjes Julia
      Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door althea61 Bekijk Berichten
        Hoi

        Er is geen verschil, het enige verschil is het uiterlijk, de zwartkop is wat kleiner, maar het gedrag is hetzelfde, kleine eigenzinnige, ondeugende vasthoudende boefjes, waar je veel mee kan, het zijn wel handenbindertjes, als ze ergens hun zinnen op zetten dan kunnen ze ver gaan om hun zin te krijgen. Ze zijn slim, grappig en meesters in het manupileren maar vooral hartveroverend.

        Wel is er net zoals bij alle gaaitjes verschil in temperament en karakter.

        Groetjes Julia
        En ook al koop je 2 dezelfde soort, dan zijn van karakter toch allebei weer verschillend.
        Maar allebei zullen ze uiteindelijke boefjes blijven.

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X