Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

advies gevraagd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ja echt heel mooi

    Comment


    • #17
      Hallo Henk,

      dank je wel voor het compliment, ook voor de overige reacties in het album.

      Sinds enkele dagen probeert Jake, Rosy te betreden (waarbij hij uiterst onhandig te werk gaat), Rosy is hier nog niet echt van gediend, daarbij zijn ze allebei nog jong, Roos wordt pas 2 jaar in juli 2012 en Jake in december 1 jaar, ik had begrepen dat ze pas vanaf 2/4 jaar echt volwassen zijn. Is dit droog oefenen, hoe groot is de kans dat ze jongen gaan krijgen t.z.t, ook al zijn het caiques, maar wel van verschillende ondersoort. Ik weet dat het bij hun natuur hoort en een natuurlijk gevolg is. Het is en was niet onze bedoeling om te kweken en dan kun je natuurlijk zeggen, had dan twee popjes of mannetjes genomen. Ik ga het in ieder geval niet stimuleren en geen nesthok ophangen, wel hebben ze een tentje waarin ze slapen en zich soms in terug trekken.
      Ze blijven ons in ieder geval verbazen vooral hoe ze anticiperen op ons.

      Met vriendelijke groet Julia
      Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

      Comment


      • #18
        Je kunt zeker jongen krijgen bij dit koppel. In hun verspreidingsgebied komen deze kruisingen gewoon voor.

        Comment


        • #19
          de natuur gaat zijn gang

          Oorspronkelijk geplaatst door miranda zanting Bekijk Berichten
          Je kunt zeker jongen krijgen bij dit koppel. In hun verspreidingsgebied komen deze kruisingen gewoon voor.
          Hallo Miranda,

          ik dacht dat de kans kleiner was, maar ik begrijp uit jou reactie dat deze kruisingen voorkomen. Mocht zich dit voordoen dat mevr. eitjes gaat leggen dan kijken we dan wel weer verder, maar voorlopig is dit niet aan de orde gezien haar leeftijd.

          Groetjes Julia
          Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X