Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bodem materiaal nest blok

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    of probeer toch eens ergens anders een test te laten analyseren want dit is niet meer normaal

    Comment


    • #47
      Het klopt idd ook dat ze niet altijd gelijk hebben. Heb het meegemaakt bij een valkenier, die mens dacht dat het een man was (kerkuiltje) , maar volgens gendika moest het een vrouw zijn. Lang verhaal kort, de valkenier had gelijk, en niet het dna onderzoek...

      Comment


      • #48
        Oorspronkelijk geplaatst door joog Bekijk Berichten
        En een koppel kopen, waarop je de pop weer verkoopt msichien een optie?
        Het probleem is dat er veel meer hier op zoek is naar mannen, dus een pop verkopen is vrij moeilijk omdat iedereen wel een pop heeft. Mensen met een kweek koppel willen ze ook niet verkopen of voor een bedrag dat buiten proporties is.

        Ik ben volgens mij wel de enigste die steeds DNA doet omdat ik mijn tijd niet wil verspillen met 2 poppen.

        Comment


        • #49
          Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
          Hallo Hansie,

          Weet zo even niet over hoeveel zonparkieten je nu nog beschikt en ook niet welke ruimte je hebt, maar zou het een idee zijn om een soort van kolonie kweek te proberen.

          Het zal niet voor het eerst zijn dat er met DNA trekken een foutje word gemaakt.
          Heb zelf 2 poppen, waarvan er eentje tam is dus als ik daar geen man bij kan vinden vind ik het niet zo erg.

          Maar voor kolonie kweek heb ik nog steeds een man nodig die ik niet kan vinden

          Comment


          • #50
            Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
            of probeer toch eens ergens anders een test te laten analyseren want dit is niet meer normaal
            Het rare is dat alle aga's die ik er heb laten testen (een stuk of 10 nu) wel correct waren.

            Comment


            • #51
              Tja, mischien zijn ze wel erg goed in dna bekijken van agas, en niet zo goed in parkieten dna

              Comment


              • #52
                een goed koppel haal je ook niet zomaar uit elkaar lijkt me
                maar jouw verhaal is wel echt opmerkelijk

                Comment


                • #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
                  een goed koppel haal je ook niet zomaar uit elkaar lijkt me
                  maar jouw verhaal is wel echt opmerkelijk
                  Een goed koppel zou ik ook niet scheiden, maar misschien een net samengesteld koppel.. Maar goed, was al,duidelijk dat dat ook moeilijk was..

                  Comment


                  • #54
                    Heb vandaag weer DNA van 1 zonparkiet gekregen, als deze weer een pop blijkt te zijn dan scheid hij een van zijn kweek koppels en geeft hij mij de man. (hij schaamt zich omdat hij het fout had met de 3 vogels waarvan ik de laatste keer DNA van had meegenomen en ik daar toch bijna 2 uur heen heb moeten rijden (en 2 uur terug)). Moest vandaag gelukking toch aan die kant zijn dus meteen maar even bij hem langs geweest.

                    Ik heb bij hem ook DNA meegenomen van een van zijn mannen die op het moment met jongen zit waarvan ik dus zeker ben dat het een man is, stuur deze ook op voor DNA omdat ik wil weten of hun DNA wel klopt.

                    Comment


                    • #55

                      Comment


                      • #56
                        ik zou dat niet over mijn hart kunnen verkrijgen om een koppel te laten scheiden omdat ik dat zo graag zou willen

                        Comment


                        • #57
                          De veren die ik had opgestuurd van de zonparkiet in November bevatte geen DNA, dus weer opnieuw veren op moeten sturen van deze vogel. Deze eind december pas opgestuurd en vorige week hiervan het resultaat gekregen.

                          Het is een man, eindelijk na minimaal 10 poppen te hebben getest.

                          Comment


                          • #58
                            Nou de eerste stap is gezet voor het kweekresultaat dus, nu nog een pop vinden die de man accepteert.
                            ik weet niet alles maar doe mijn best

                            Comment


                            • #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
                              Nou de eerste stap is gezet voor het kweekresultaat dus, nu nog een pop vinden die de man accepteert.

                              Ik had de pop al en ze zitten sinds vorige week al samen,gaat prima.
                              Zonparkieten zijn over het algemeen niet zo moeilijk hierin.

                              Comment


                              • #60
                                werd wel eens tijd dat het ging lukken
                                gefeliciteerd met je man
                                dat het een koppel wordt kan je wel vanuit gaan,nu zien of ze jongen op stok gaan brengen

                                Comment

                                Ads onder in topics

                                Collapse
                                Working...
                                X