Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aratinga nummer 8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Aratinga nummer 8

    Dit is Tinka, een roodkeel aratinga van 14 jaar.
    Hij kan als ie wil het hele "Vader Jacob" zingen

    http://youtu.be/zTLuGPzU_xA

    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

  • #2
    Wat heb je een leuke vogels!
    Heb ff alle filmpjes op youtube gespiekt heel mooi!
    Mag ik vragen wat je ze in de waterfles geeft iets extra's of gewoon water om wat te spelen?
    Groetjes,
    Vera
    ~*Luna&Bowie&Herta*~

    Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says: "Oh Crap, She's up!"

    Comment


    • #3
      Alle gaaien hier drinken uit flesjes ;-)
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

      Ken je papegaai

      sigpic

      Comment


      • #4
        hi antonia,

        Wat een leukertje
        Hoe heb je je gaaien geleerd om zo uit de fles te drinken??
        En ze doen het allemaal?? van klein tot groot?? zal je voor die grote wellicht grotere flesjes hebben??
        Ik vind het een stuk hygienischer dan een waterbak; waar met regelmaat van alles in landt wat niet zo goed is om te drinken

        ik= altijd nieuws- & leer-gierig
        "We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

        Groetjes Wilmaaa


        & R.i.p "Soepkip" Marco sigpic

        Comment


        • #5
          Ja zo dacht ik inderdaad ook haha verschoon hier 2x per dag 2 waterbakken.
          En klerezooi kennen ze maken ze soppen der ook alles in haha
          En de grootste lol dat ze hebben
          ~*Luna&Bowie&Herta*~

          Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says: "Oh Crap, She's up!"

          Comment


          • #6
            Leuk Antonia! Tinka is een mooi kippie!
            Ellen & her Parrots

            Comment


            • #7
              Mooi beestje Antonia. Roodkeelaratingas vind je niet gemakkelijk waarschijnlijk, of vergis ik me nu ?

              Hier drinken de vogels trouwens ook allemaal uit flessen. Ze leren dat heel snel en zonder problemen. Ik ben daar heel tevreden over, hun water is nooit vuil zo.

              Comment


              • #8
                Dank jullie

                Ik denk ook dat je roodkeel aratinga's niet makkelijk zal vinden, of je zal echt op zoek moeten naar een kweker.

                De drinkflesjes hebben ze zo door, ze drinken er alle 16 uit, en idd hebben de grote ara's een groye fles

                Je moet ze even laten zien dat er water uit de tuitjes komt, zoals in het filmpje en in de kooi laten zien waar het hangt ...
                Ik had geen zin meer in die bakken soep die zij ervan maakten dus allemaal over op flesjes.
                Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                Ken je papegaai

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Wat een leuk beesie zeg !!!

                  - ben wel benieuwd of je de drinkflesjes ook voor de grote ara's gebruikt, heb dan altijd het idee dat ze die pijpjes er zo af slopen?
                  Chester en Samba
                  Yoda en Navy

                  Comment


                  • #10
                    Voor de grote ara's heb ik een grote glazen fles met een sterke tuit.
                    Helaas zijn deze flessen niet meer te krijgen, baal ik wel van.

                    Er is wel een site met soortgelijke flessen, die zijn alleen iets van 30 a 35 euries :S

                    Maar als je wilt zoek ik het even op...
                    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                    Ken je papegaai

                    sigpic

                    Comment

                    Ads onder in topics

                    Collapse
                    Working...
                    X