Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jonge groenvleugelara's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • jonge groenvleugelara's

    Hallo,
    www.francapapegaaien.nl , biedt aan 2 jonge groenvleugelara's ze zijn nu 8 weken oud en zijn over een week of 8-10 zelfstandig, ze zitten nu sinds 10 dagen op de handvoeding.
    We laten ara's ongeveer 6 of 7 weken bij de ouders , dit heeft als voordeel dat ze weten dat ze vogel zijn . Ook vinden we de kropvoeding van de 1ste weken mbt de antistoffen die ze aanmaken tegen allerlei ziektes belangrijk.



    Wat kan u verwachten?
    Een gezonde , zelfstandig etende en geteste vogel.
    Een vogelpaspoort
    Een verkoopcontract met echte garantie
    Het boek "Gek van mijn vogel" van Bonny Talsma met allerlei tips en aanwijzingen over de opvoeding.
    Een informatiemap met tips over voeding verzorging en opvoeding van uw vogel.
    Een cd-tje met foto's vanaf dag 1
    en natuurlijk alle begeleiding van onze kant ook na de aankoop.
    Mvg Frank
    PS De vaste prijs is 2050 euro

  • #2
    Ik dacht dat jij zo tegen handvoeding was

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door jaap jan van de pol Bekijk Berichten
      Ik dacht dat jij zo tegen handvoeding was
      Begrijpend lezen is kennelijk niet je sterkste kant Jaap Jan.
      Ik ben tegen handopfok door leken.
      Door de jaren heen kunnen , wij zeggen dat we er wel iets meer van weten dan de doorsnee leek,

      mvg Frank

      Comment


      • #4
        wat een mooie nestje , van een hobby kweeker met een hart voor vogels
        Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
        Gerrit Visser

        Comment


        • #5
          Wat geweldig mooi zeg echt super

          Comment


          • #6
            Er is er nog 1 beschikbaar,

            mvg Frank

            Comment


            • #7
              Na Chico heeft ook "Heinz" een nieuw liefdevol adresje in de nabije toekomst gekregen.

              Surprise surprise het is iemand van dit forum, veel raad en gisplezier,

              mvg Frank

              Comment


              • #8
                geweldig frans en ega.
                ik weet zeker dat ze goed terecht zijn gekomen.

                ik raad 1 keer Ferdy
                Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
                Gerrit Visser

                Comment


                • #9
                  Nope 3 keer fout.

                  Het is FranK en Ferry, maar de volgende ronde is wss wel voor Ferry ,

                  mvg Frank

                  Comment


                  • #10
                    hallo FRANK en echtgenoot ik ben er achter, ze is erg blij.
                    Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
                    Gerrit Visser

                    Comment


                    • #11
                      hahahaha ik wist niet dat hier het zelfde raad spelletje op gang is gekomen maar aangezien k hier gister in de chat al heel enthousiast foto's heb laten zien van heinz (denk toch dat ik wat aan die naam ga doen hoor ) is het niet meer zo moeilijk te raden...
                      Dus ook voor de mensen die het nog niet weten, Robin en ik zijn straks nieuwe eigenaar van de ara Ik ben er echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr blij mee en robin ook natuurlijk. Helaas is het voor ons wel even wachten nog voordat hij deze kant op komt omdat het het beste is als hij pas komt als het huis van ons klaar is. Dit zal in september wezen.
                      (Denk dat ik met de aannemer ga overleggen of ik niet al de sleutel vd schuur mag hebben zodra deze af is zodat ik snel voliere kan bouwen )

                      Maar gister hebben we echt een super leuke dag gehad, veel geleerd weer door wat frank ons allemaal heeft verteld over de vogels en een heerlijke ara knuffeldag echt super genoten !!!
                      Ook is er gelijk bloed van de vogel afgenomen voor het testen en het bepalen van het geslacht. Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd !!!
                      Ik had dus ook nog wat foto's gemaakt http://s552.photobucket.com/albums/j...view=slideshow
                      En ik hoop natuurlijk nog een aantal keren die kant op te kunnen om nog meer foto's te maken

                      Frank en angelique heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt !!!
                      Chester en Samba
                      Yoda en Navy

                      Comment

                      Ads onder in topics

                      Collapse
                      Working...
                      X