Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zeer slecht nieuws, weet niet bij welk topic ik het moet zetten!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hallo lies,

    zeer vervelende K.. situatie voor je persoonlijk en je partner en verdere huisgenoten.

    en ja gizmo je had waarschijnlijk zoveel plannen nog en zo als het er nu naar uitziet is/wordt dat onmogelijk niet te bevatten.

    maar goed hoe nu verder ja wij(rijn en ik) zouden gizmo wel willen overnemen als van 't zomer onze geel vleugels naar buiten gaan het kweekhok in zal de kooi die in de kamer staat leeg zijn.

    de bedoeling was een witte kakatoe maar dat is toch geen goede keuze voor in de huiskamer dan maar een blauw gele ara dus toen ik je verhaal las zij rijn ja MAAR zullen we hem tijdelijk nemen en als het dan kan dat die weer terug gaat.
    hiermee had ik geen probleem en ja zou mooi zijn als dit kon maar zo nu je verhaal weer te lezen denk je dat dit onmogelijk is.
    wij willen gizmo wel overnemen permanent of met de afspraak dat indien het toch mogelijk zou zijn dat gizmo weer terug gaat naar je.

    en op jou vraag hoe vind ik een goed baasje voor gizmo ja dat blijft altijd lastig ik zou zeggen ga op je gevoel af en informeer links en recht naar de persoon waar die heen zou kunnen gaan en neem je besluit.

    Comment


    • #17
      Beste hombra,

      heb je verhaal gelezen.. god wat erg voor je!
      Ik snap je woede, het lijkt inderdaad net of de mensen die overal misbruik van maken er genadig vanaf komen en de mensen met de beste wil om veel uit het leven te halen, tegengehouden worden. Ik wordt daar altijd zo verdrietig van..

      Ik wens je heel veel sterkte met je gezondheid en pijn die vast en zeker daarmee gemoeid gaat en hoop dat je ondanks alles een fijne toekomst tegemoet gaat. Ik vind het knap dat je de beslissing neemt vooor Gizmo. Dat zijn echte dierenvrienden, die eerst om het geluk van het beestje denken!
      Het zou makkelijk zijn om omdat je hem zelf niet wil missen hem te houden terwijl je hem niet kan bieden wat hij verdient! Je bent nu direct bezig om hem te geven wat hij nodig heeft terwijl je zelf net hebt gehoord dat je toekomst zoals je dacht dat hij was in duigen valt, met je bedrijf en alles.

      Vind dat je een dikke pluim verdient! Wilde dit graag even kwijt

      Sterkte!

      Vivian
      https://www.papegaaienforum.nl/album.php?albumid=11

      Comment


      • #18
        Je hebt in ieder geval al een goed tijdelijk onderkomen voor Gizmo, wellicht kun je dan op een iets rustiger manier de operatie en het beter worden ondergaan.

        Sterkte!
        sigpic

        Comment


        • #19
          Hallo,

          Ik vind het allemaal erg lief hoe jullie reageren. Sommige mensen van dit forum denken dat het tijdelijk is. Maar wat ik heb gaat niet over en er bestaat een grote kans dat het erger wordt.
          Als ik nu een kans zou hebben dat het weer hersteld zou ik Gizmo nooit weg doen. Want dan zou Monique er gewoon voor blijven zorgen totdat ik het weer zou kunnen. Maar die kans is er niet dus zoek ik een eigenaar voor Gizmo. Liefst iemand die Gizmo en zijn kooi wil kopen, zodat Gizmo in zijn eigen kooi kan blijven, omdat het voor hem ook veel vertrouwder is. Dus als er iemand is die misschien geintereseerd is, stuur me dan een berichtje.
          Gr Lies Gizmo

          Comment


          • #20
            Nou in feite heb je met Henk en Rijntje al een aanbod voor goede nieuwe eigenaar!! Ik hoop dat jullie eruit komen
            sigpic

            Comment


            • #21
              hallo lies,

              wij denken niet dat het beter wordt daarvoor weten we te weinig van je ziekte.
              we hopen alleen dat ze zich vergissen en dat het meevalt voor je.

              en willen alleen de mogelijkheid open houden dat mocht het zich toch anders ontwikkelen als men denkt dat gizmo terug zou kunnen naar je.

              wij willen gizmo en kooi best overnemen.

              je hebt als goed is ons tel nr via de mail gehad bel maar even.

              Comment


              • #22
                Nee, natuurlijk snap ik dat jullie niet weten wat de ziekte inhoud. Maar geloof me als ik een kans zou hebben dat ik Gizmo kan houden, dan doe ik hem echt niet weg hoor. Moet eerlijk zijn dat ik het ook moeilijk vind om jullie te bellen. Dan komt het wel erg dichtbij dat Gizmo weg gaat. Ik heb de operatie ook iets uitgesteld omdat ik het goed wil regelen met Gizmo en het kwartje bij mij een beetje moet gaan vallen en ik met mijn bedrijfje ook moet gaan stoppen en er wel erg veel gaat veranderen voor ik het ziekenhuis in ga. Ik ga jullie echt wel bellen maar had effe tijd nodig. Snap je.
                Gr Lies Gizmo

                Comment


                • #23
                  Jeetje wat een situatie pfff

                  Woorden schieten me te kort, maar wil jou en je partner met dit berichtje een hart onder de riem steken.

                  En jullie veel kracht toewensen in deze moeilijk tijd.

                  liefs Wilmaaa
                  "We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

                  Groetjes Wilmaaa


                  & R.i.p "Soepkip" Marco sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Gizmo

                    Wat ontzettend naar voor je!!
                    Je raakt zo aan een lieve vogel gewend en wilt hem niet kwijt.
                    Ik hoop dat je snel een oplossing hebt voor een nieuw baasje die erg lief voor hem is en goed voor hem gaat zorgen.
                    Ik wens je heel veel sterkte en ook met je gezondheid!

                    Groetjes,
                    Tammiebeek

                    Comment


                    • #25
                      Ik wens je veel sterkte!!

                      Comment


                      • #26
                        Hallo Luitjes,

                        Hier weer een berichtje van mij.
                        De kogel is door de kerk, we hebben besloten dat Gizmo naar Henk en Rijntje gaat. Zij zijn afgelopen zondag hier geweest. We moeten zeggen van onze kant klikte het gelijk. Maar belangrijker was of de klik er bij Gizmo was. Nou kan jullie vertellen die is er. Henk heeft Gizmo wel een beetje omgekocht door hem wat fruitsap te geven. Rijntje door hem cedernootjes te geven
                        Maar die omkoopacties hebben wel geholpen. Ik hoop echt dat Gizmo een fijn leven tegemoed gaat en dat Henk en Rijntje nog lang mogen genieten van zo'n super vogel. Want dat is hij echt.
                        Bedankt voor jullie lieve reacties.
                        Gr Lies Gizmo

                        Comment


                        • #27
                          Hallo Lies,
                          Wat fijn dat het klikt!!! ik heb de foto's gezien van de ara, wat een lieverd!! en ik kan je wel zeggen dat hij goed terecht komt bij Henk en Rijn ik wens je nog heel veel sterkte!
                          Diana DJ sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Diana DJ Bekijk Berichten
                            Hallo Lies,
                            Wat fijn dat het klikt!!! ik heb de foto's gezien van de ara, wat een lieverd!! en ik kan je wel zeggen dat hij goed terecht komt bij Henk en Rijn ik wens je nog heel veel sterkte!

                            Waar heb je de foto's gezien? Op dit forum??? Ik heb ze nog niet gezien, zal zo even een berichtje naar Hank en Rijn sturen, zodat ik ze ook heb
                            Ben ook een beetje blij omdat ik het gevoel heb dat hij goed terecht komt. Maar ik moet zeggen Gizmo is best sociaal ook al komt er hier niemand buiten Moon en mij die Gizmo durft te aaien. Had eigenlijk niet verwacht dat het gelijk zo goed zou gaan. Dus misschien toch een meevallertje.
                            Gr Lies Gizmo

                            Comment


                            • #29
                              http://picasaweb.google.nl/Dijkkamp/...I60nPnIzt-ewgE#



                              bij deze
                              ik weet niet alles maar doe mijn best

                              Comment


                              • #30
                                Heel veel sterkte met je besluit.

                                Dat je er een goed gevoel bij hebt is al heel belangrijk

                                Comment

                                Ads onder in topics

                                Collapse
                                Working...
                                X