Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DRINGEND HULP GEZOCHT !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • DRINGEND HULP GEZOCHT !

    ik zit met een probleempje ! ik heb dus 2 dwergpapegaaitjes! en ze hebben 4 eitjes gelegd maar ze hebben al 10x echt eitjes gelegd waar niets in zat
    dus ik dacht bij deze eigenlijk ook weer van jaa zal wel weer zo een onvruchtbaar eitje zijn tot nu ongeveer 2 tot 3 weken geleden dacht ik toch van ik moet ze gaan weg halen
    dus ik ging toch voor de zekerheid kijken was het echt een helemaal wit ei dus ik pakte het eruit voor te checken toen voelde ik echt al heel erg veel beweging ! alsjeblieft help me ik weet niet wat ik nu moet doen ik voelde er leven in en ben bang tot het eruit wou maar niet lukte !! help help !


    Groetjes dennis

  • #2
    erik

    hallo Dennis

    je moet niks doen en het eitje vanzelf laten uit komen en de natuur zijn werk laten doen. En pa ma laten opvoeden.
    erik.

    Comment


    • #3
      Het eitje zal uitkomen als het kuikentje er klaar voor is. Daar hoef jij niks voor te doen.
      De ouders zullen het kuikentje verzorgen en voeren en daar hoef jij ook niks voor te doen. Behalve goed voor de ouders te zorgen.
      Soms redt een kuikentje het niet, dat kan liggen omdat het een eerste nestje is en de ouders moeten oefenen of dat het kuikentje te zwak is.
      Voor nu: kijk maar gewoon dagelijks even heel kort en geniet er van!

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X