Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stage met papegaaien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Stage met papegaaien

    Hallo allemaal,
    Ik heb een vraagje
    Ik studeer op dit moment de opleiding Dier en ondernemen bij het Helicon in Den Bosch.
    Ik heb zelf verschillende dwergpapegaaien gehad en vind papegaaien in het algemeen helemaal geweldig.
    Weet iemand een stage in brabant waarbij je veel met papegaaien kan werken en waar ze ze kweken en tam maken. Ik zou dit graag willen doen zeker na mijn stage bij Zoo Veldhoven. Dit jaar ga ik stage lopen bij BestZoo waar ze ook vele vogels hebben
    Ik hoop dat iemand iets weet wat met papegaaien te maken heeft aangezien ik deze dieren super leuk en interessant vind

    Groetjes Manon

  • #2
    Ik heb geen idee of het kan en mag, maar een papegaaienopvang? Die zullen ze vast in al je wensen van stage kunnen voldoen en vaak extra hulp kunnen gebruiken. Geen idee welke er in Brabant zitten, maar daar is via google vast achter te komen.

    Comment


    • #3
      Die werd al genoemd "zoo veldhoven" is de oude papegaaien opvang veldhoven. Vlakbij Bestzoo zit een grote papegaaien kweker, of die stage plaatsen heeft zou ik niet weten. Ongetwijfeld dat ze er je meer over kunnen vertellen in bestzoo... Persoonlijk denk ik dat je beter in bestzoo je stage kunt doen, ook hier hebben ze kromsnavels.. In zoo veldhoven zit nu een eigenaar die meer met roofvogels heeft, daar zullen denk ik in de toekomst wel dingen gaan veranderen..

      Comment


      • #4
        Hallo,
        Tijdens mijn stage in Zoo Veldhoven heb ik erg veel met papegaaien gedaan en dat was super leuk. Ik ga gewoon bij BestZoo stage lopen dit jaar maar ik ben alvast opzoek voor mijn afstudeer jaar. Ik zal eens kijken wat die kwekee bij Bestzoo precies is.
        Alvast bedankt.

        Groetjes Manon

        Comment


        • #5
          Die kweker is niet van bestzoo, is er vlakbij.. Zou niet weten of ze er stage plaatsen hebben..

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X