Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar kan ik mijn huiskamer groenvleugelara+grijze roodstaart te koop aanbieden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Waar kan ik mijn huiskamer groenvleugelara+grijze roodstaart te koop aanbieden?

    Beste vogelliefhebbers,

    Ik hoop dat ik dit berichtje in het juiste onderwerp geplaatst heb?
    Wegens mijn gezondheid ben ik genoodzaakt om mijn vogeltjes een nieuw huis te zoeken. Dit doe ik met heel veel pijn in mijn hart, maar moet doen wat goed voor hen is. Vandaar de vraag. Waar kan ik het beste mijn groenvleugelara en een grijze roodstaart te koop aanbieden? Ik wil hen alleen aan iemand verkopen die de ervaring en de tijd voor ze heeft, zodat ik weet dat zij goed en juist verzorgd worden, zoals ik het al die jaren heb gedaan. Ze zijn superlief, wonen al 4 jaar samen(gaan zelfs samen onder douche), zitten mooi in de veren en totaal zonder gedragsproblemen.

    Bij voorbaat dank,

    Ev.

  • #2
    Hallo,

    Altijd zeer vervelend als je de vogels om die redenen moet weg doen.
    En ik ga er maar even van uit dat je alles al af gedokterd hebt zodat 1000% zeker is dat ze weg moeten.

    Ik hoop dat ik dit berichtje in het juiste onderwerp geplaatst heb?
    Dat heb je helaas niet maar dat is je vergeven een nieuw huis voor je vogels kun je het best hier zoeken zie link,

    https://www.papegaaienforum.nl/forumdisplay.php?f=702

    Teven zou ik er dan wat meer info bij zetten:

    de prijs voor vele gegadigden toch wel belangrijk.
    stel je eisen aan nieuwe eigenaar?
    stel je eisen aan nieuwe onderkomen?
    stel je eisen aan nieuwe woonplaats van de vogels zodat je nog eens aan kunt komen?
    moeten ze beide naar 1 adres?
    zijn ze getest?
    Welk voer krijgen ze? pellets (merk) zaad
    bij welke VA was je altijd?


    en misschien klein tipje van de sluier omtrent jou gezondheids-redenen.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
      Hallo,

      Altijd zeer vervelend als je de vogels om die redenen moet weg doen.
      En ik ga er maar even van uit dat je alles al af gedokterd hebt zodat 1000% zeker is dat ze weg moeten.


      en misschien klein tipje van de sluier omtrent jou gezondheids-redenen.
      Hallo, Dijkkamp,

      Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb het net in het juiste onderwerp geplaatst. En ja, idd heb alles geprobeerd wat betreft gezondheid. Dat heeft niets met de vogeltjes te maken. Heb sinds 2 jaar verschrikkelijke hoofdpijn, vermoeidheid en andere klachten. Ik kan echt niet optimaal voor hen zorgen, omdat ik ook heel vaak naar het ziekenhuis en manuele therapie ga. Ik dacht dat het tijdelijk zou zijn, maar zijn 2 jaar verder, heb alles zo goed mogelijk met de vogeltjes gedaan. Ik vind gewoon dat je minstens 2 uur per dag met hen moet spelen, trainen, zodat zij een rijk leven kunnen leiden.
      Zij eten verschillende soorten pellets(zonder kleurstoffen, van Harrison tot optibird), gekookte bonen en diverse peulen, vers fruit, noten etc

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X