Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SPOED!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • SPOED!!

    Hallo allemaal...

    Ik heb een vrouw die dringend een plaats zoekt voor een jonge blauwgele ara...
    Deze vogel is niet van haar zelf.
    Zij bemiddeld een ander om ervoor te zorgen dat deze ara herplaatst word...
    A.U.B. Reageer zo snel mogelijk.
    voor meer informatie 06 31969392 Karen is de naam.
    MET SPOED!!!
    het gaat ten koste van de toekomst van de ara!!!

    Gr. Marcel
    Denzo Chica

  • #2
    Iets meer informatie lijkt mij dan wel gewenst.

    Comment


    • #3
      is de ara getest? en wat vraagt ze ervoor? waarom met spoed?

      Comment


      • #4
        graag voor informatie bellen met het bovenstaande nummer
        Later leg ik het wel uit, ik werd in nood gebeld voor een herplaatsing, vandaar deze posts
        Denzo Chica

        Comment


        • #5
          Hallo,
          deze ara word natuurlijk op verzoek getest.

          zoals marcel al vermeld heeft is het NIET mijn ara, maar van een man die hem een aantal weken geleden in een opwelling heeft gekocht.
          door dat hij verkeerd is voor gelicht wat betreft opvoeding is er in het begin al een en ander mis gegaan waardoor nu geen vertrouwen meer is over en weer.
          de ara is jong en heeft wel nog vertrouwen in andere mensen.
          het is dus zaak om deze ara snel te herplaatsen.
          hij vraagt wel geld voor de ara maar bedrag is bespreekbaar.

          omdat ik mij het hele verhaal erg aangetrokken heb probeer ik te bemiddelen en hopelijk zo snel mogelijk een goed adres te vinden voor deze ara.
          zoals gezegd heb ik met de huidige eigenaar al besproken dat de vogel eerst getest moet worden, hier toe is de huidige eigenaar ook bereid.
          hij is ook bereid een redelijk financieel verlies te nemen, maar begrijpelijk kan hij de ara ook niet voor een habbekrats weg doen.


          ik hoop dat iemand deze jonge vogel een goede plek kan geven !
          voor meer info ben ik bereikbaar op bovenstaand nummer.

          Comment


          • #6
            Het is heel mooi dat er bemiddeld wordt. Want zo kan je proberen de gaai, die toch al de dupe is, zo goed mogelijk te herplaatsen.
            Maar woorden als Spoed (notabene allemaal in hoofdletters) in combinatie met de woorden dringend en zo snel mogelijk geven mij een raar gevoel. Testen icm spoed spreken elkaar al tegen.
            Ik mag ook hopen dat nu niet de ene impulsieve aanschaf gaat worden opgevolgd door de andere impulsieve aanschaf. Waar je wel de kans op hebt dat je je daar op richt met de woorden spoed, dringend enz.
            En iets meer info is handig want wie belt nu naar een nummer als je verder helemaal niets weet? Maar okee, iets meer info is nu gegeven.

            Comment


            • #7
              Marcel heeft dit topic geopend terwijl ik hem aan de telefoon had zodoende is dit onstaan en misschien verkeerde woorden gebruikt, al lijkt mij duidelijk uit mijn eerdere berichtje dat het voor deze ara beter is als hij zsm een ander huisje krijgt, en dat lijkt mij dan wel weer dringend.
              maar goed het was zeker niet onze bedoeling om een verkeerde indruk te wekken.
              hopelijk is dat nu recht gezet.

              Comment


              • #8
                Lejah ik denk dat het spoed ook erover gaat dat de ara geen vertrouwen meer heeft in de man/vrouw.
                En hij daarom zo snel mogelijk een goede thuis zoekt, zodat het vertrouwen in de mens niet helemaal verdwijnt en het geen 'onhandelbaar' ding word.

                Achja, ik herken me wel in xcodd, als ik hoor dat er een dringend probleem is met een dier ben ik ook de eerste die er iets zou willen aan doen. En als het dan DRINGEND Is is het toch wel duidelijk zeker? haha
                Een actie van echte dierenliefde Eerst doen en dan pas denken!

                (ben dan ook een kiek zonder kop als ik in xcodd zijn situatie zou zijn. )

                Hopelijk word ie snel getest en heeft hij geen enge ziektes en vind hij zijn gouden kooitje
                Paco & Sjaakie

                The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door mariekex Bekijk Berichten
                  Lejah ik denk dat het spoed ook erover gaat dat de ara geen vertrouwen meer heeft in de man/vrouw.
                  En hij daarom zo snel mogelijk een goede thuis zoekt, zodat het vertrouwen in de mens niet helemaal verdwijnt en het geen 'onhandelbaar' ding word.

                  Achja, ik herken me wel in xcodd, als ik hoor dat er een dringend probleem is met een dier ben ik ook de eerste die er iets zou willen aan doen. En als het dan DRINGEND Is is het toch wel duidelijk zeker? haha
                  Een actie van echte dierenliefde Eerst doen en dan pas denken!

                  (ben dan ook een kiek zonder kop als ik in xcodd zijn situatie zou zijn. )

                  Hopelijk word ie snel getest en heeft hij geen enge ziektes en vind hij zijn gouden kooitje

                  Haha ja precies wat je zegt. het was even het moment
                  Denzo Chica

                  Comment

                  Ads onder in topics

                  Collapse
                  Working...
                  X