Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vanaf welke leeftijd kan een baby ara in de kooi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • vanaf welke leeftijd kan een baby ara in de kooi?

    hallo,

    ik heb even een vraagje, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

    mijn baby ara is 14 week oud en zit nu in een grote plastic bak.
    maar hij probeert er soms uit te klimmen met zijn snavel en dan probeert hij ook zijn pootje erover heen
    te zetten, gisteren maakte hij lawaai dus ik snel kijken, zat zijn pootje vast aan de rand van de bak, en kon hij zelf
    niet meer erover weg krijgen.

    nu zit ik te twijfelen, want hij kan ook al op de stok zitten, maar heeft nog niet zijn volledige evenwicht,
    en ik ben bang als ik hem in de kooi zet, hij gaat klimmen aan de tralies en dan vanaf boven naar beneden valt.

    Nu is mijn vraag aan mensen die ook een baby ara hebben, of hebben gehad..

    Wat is jullie ervaring en vanaf welke leeftijd hebben jullie hem in de kooi gezet.
    Pablo.

  • #2
    Hallo,

    mijn soldaten ara was met 14 weken niet meer te houden en vloog al.
    Wat voor voedingen krijgt die van jou nog? Heest het al een beetje zelfstandig?

    Ik had mijn ara met 13 weken in een kooi gedaan. Hiervoor zat Kip er lokale in alleen dan aan de binnenkant helemaal dicht gemaakt met karton.

    Hoop dat je er wat aan hebt.

    Als je hem in zijn kooi gaat zetten, zorg dat je hem gaat wegen. Mag niet te veel afvallen namelijk!

    Comment


    • #3
      Aan de beheerders:
      Deze posting heb ik al eerder voorbij zien komen en er waren toen meerdere antwoorden, onder andere had ik zelf hier gereageerd. Deze antwoorden zijn nu niet meer te lezen, verwijdert.
      Ik heb het idee dat dit meer gebeurt. Hoe kan dit?
      Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

      Comment


      • #4
        Beste Astrid,


        Wij verwijderen wel eens een bericht maar dan moet daar wel degelijk een aanleiding voor zijn,en als we dan iets verwijderen krijgen de posters daar 99% een PB over.

        Wat is er hier aan de hand,heel simpel Ilona19 heeft 2 maal zelfde vraag gesteld maar dan in een ander forum onderdeel.
        Deze topic is van 25-06-12, 10:54 en de andere van 25-06-12, 11:20
        Zie,

        https://www.papegaaienforum.nl/showth...ara-in-de-kooi
        ik weet niet alles maar doe mijn best

        Comment


        • #5
          Ah ok, duidelijk!
          Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X