Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spix ara video!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Spix ara video!

    Een video gemaakt @ Al Wabraa kweekstation - hier kun je de prachtige Spix ara's zien en horen! De meesten van ons zullen wellicht nooit Spixen in het echt kunnen zien - dit komt dan voor nu even het dichtste bij!

    En wow.....zoals gezegd wordt in deze video, wordt er in 2013 een vlucht Spixen in hun natuurlijke leefgebied in Brazilie losgelaten!!! Dus dan de Spix voor het eerst weer in het wild!
    Ooooo wat hoop ik dat het gaat lukken...!
    De Sjeik (=de eigenaar van Al Wabraa) heeft dit stuk land gekocht speciaal voor dit doel.

    http://www.youtube.com/watch?v=JsKH4...layer_embedded

    ENJOY!!!!!!!
    Last edited by miriam; 12-02-12, 13:00.
    Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

    Miriam & Nico sigpic

  • #2
    Wauwww wat zijn ze toch mooi he
    Ik denk dat ik ook een film ga maken over de spix, misschien dat ik ze dan ook in het echt mag bewonderen
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

    Comment


    • #3
      Hihi.....dacht wel dat je dat mooi zou vinden
      Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

      Miriam & Nico sigpic

      Comment


      • #4
        Ik heb een stuk grond naast die van de sjeik gekocht. Buurman sjeik beweert al 10 jaar dat hij ze daar los laat. Maar helaas we hebben ze nog niet zien vliegen. Wel zien we dagelijks de dolle kierewiet vliegen maar die is minder mooi.

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X