Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn mijn mijn...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Mijn mijn mijn...

    http://youtu.be/x1x-aLZu5lE
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

  • #2
    geweldiggggg hahahhahahah

    Comment


    • #3
      Wat super!!!
      Mango Levi Benji

      Comment


      • #4
        Erg leuk filmpje! Hoorde zelfs de babble ball op de achtergrond ha ha
        Ellen & her Parrots

        Comment


        • #5
          Dank jullie

          Die bal lag op de bank idd
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

          Ken je papegaai

          sigpic

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
            Dank jullie

            Die bal lag op de bank idd

            Ellen & her Parrots

            Comment


            • #7
              Wow wat heb jij veel vogels en vooral veel soorten! Heb namelijk een aantal van je andere filmpjes ook gekeken, leuk om te zien hoor!
              Ik vind die (dubbele?) geelkop amazones zooooo leuk. Heb jij ze al lang?
              Ik heb wel eens gezocht naar een kweker maar ze worden volgens mij niet zoveel gekweekt, is het een cites vogel?

              Comment


              • #8
                Hoi, dankjewel.

                Ik heb ara's amazones en aratinga's, dus alleen zuid amerikaantjes

                Het is een citesvogel idd.

                Sundae is 5jr en Vlinder 4jr, heb ze beide van jongs af aan.
                Wie weet, hebben ze volgend jaar wel een kleintje, het wordt nu wel eens tijd

                Ik let er niet zo erg veel op maar zou goed kunnen dat er niet veel kwekers zijn.
                Op Vogelarena staan ook veel kwekers, mss zou je daar eens kunnen kijken.
                Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                Ken je papegaai

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Haha dat zou leuk zijn, het is dus echt een koppeltje?
                  Die edel van dat buiten douche filmpje is dan dus niet van jou aangezien die niet uit zuid-amerika komen?
                  Nou volgens mij zijn ze nogal "zeldzaam" want ik heb er zo snel nog niet een kweker kunnen vinden van dubbele geelkopjes, of ik zoek niet op de goede plek dat kan ook haha.
                  Ik vind ze zo mooi met de lichte pootjes en snavels.
                  Zou je mij wat over hun karakter kunnen vertellen? Want ik heb een amazone boek waarin een aantal soorten werden omschreven en de geelkop werd als een lastige/moeilijke vogel bestempeld, veel schreeuwen etc. Voor de rest kan ik er ook niet heel veel over vinden, in amerika worden deze vogels meer gehouden geloof ik.
                  Maar als ik die filmpjes van jou en filmpjes van andere mensen op youtube zie vind ik het super leuke en mooie vogels, van die gekke geluidjes die ze maken. Maar ze zullen omgetwijfeld ook mindere punten aan ze zitten, dus misschien kan jij een beetje vertellen hoe de karakters zijn van jou 2 vogels?

                  Comment


                  • #10
                    Ondanks de cites worden de dubbele geelkoppen behoorlijk veel gehouden en mee gekweekt.
                    Wat je in het amazone boekje leest klopt wel. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.
                    Dat je ze de laatste tijd wat minder ziet heeft puur te maken met het feit dat de amazone bij de kweker wat in de onmin is geraakt. Nerveuse vogel of het algemeen. Maar ook de waarde van vele amazones en zeker de mannen is nihil.

                    henk

                    Comment


                    • #11
                      De mijne zijn nog best jong dus het karakter kan nog feller worden.
                      Sundae is al wat feller aan het worden het laatste half jaartje.
                      Ik kan alles met hem doen maar als hij iets niet wil zoals uit de kooi laat hij dat ook merken.
                      Hij waarschuwt dus ik weet tot hoever ik kan gaan. Als het echt moet krijg ik hem zonder al
                      teveel sorres uit de kooi, maar als ik zonder druk doorzet als hij iets echt niet wil, bijt hij mij ook. (heb ik uitgeprobeerd )
                      Ook als er iemand komt met een (mannetjes)papegaai kan hij fel reageren tegen die persoon.
                      Hij duldt geen indringers in zijn huis...
                      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                      Ken je papegaai

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
                        Ondanks de cites worden de dubbele geelkoppen behoorlijk veel gehouden en mee gekweekt.
                        Wat je in het amazone boekje leest klopt wel. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.
                        Dat je ze de laatste tijd wat minder ziet heeft puur te maken met het feit dat de amazone bij de kweker wat in de onmin is geraakt. Nerveuse vogel of het algemeen. Maar ook de waarde van vele amazones en zeker de mannen is nihil.

                        henk
                        Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. DGKamazones zijn juist erg populair. Dat je ze niet zoveel ziet heeft voornamelijk te maken met het feit dat ze vrij moeilijk te kweken zijn en daarnaast zijn DGKamazones voor amazones vrij prijzig. Overigens is de gemiddelde DGK ook totaal niet nerveus, eerder agressief.

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
                          Ook als er iemand komt met een (mannetjes)papegaai kan hij fel reageren tegen die persoon.
                          Hij duldt geen indringers in zijn huis...
                          Hihi, uiteindelijk heb ik hem gewoon omgekocht met eten
                          Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                          Comment


                          • #14
                            Super filmpjes !!!
                            Groetjes Jans , Stimpy ,Binky

                            Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico
                            Bedankt voor onze mooie Jaren


                            Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

                            http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium

                            http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

                            Comment


                            • #15
                              Vogelen welke ervaring heb je persoonlijk met de amazones of vanuit welk referentiekader praat je?
                              Tip. Lees dat boek ook eens.

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X