Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sundae is boos op Makena

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Sundae is boos op Makena

    Let op zijn houding en wacht rustig af wat er gebeurt...

    http://youtu.be/j93c_sdJ-GU
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

  • #2
    hahaha de kleine opdonder

    Comment


    • #3
      Makena loopt wel vaker te klieren dus hij valt haar wel eens meer aan, is helemaal niet bang, hoewel hij heel rustig is.

      Makena komt ook steeds terug maar nu zie je haar ook onzeker worden en Sundae kijkt van, ga nog 1 stapje verder...
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

      Ken je papegaai

      sigpic

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
        Let op zijn houding en wacht rustig af wat er gebeurt...
        schrik me rot... ha ha ha ha!! lachen!
        Ellen & her Parrots

        Comment


        • #5
          Hahahahaha, ik schrok ook een beetje, ondanks ik het verwachtte
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

          Ken je papegaai

          sigpic

          Comment


          • #6
            hoppa het lijkt echt zo uit het niets te gebeuren, is het niet zo dat de amazones elkaar beschermen en daarom aanvalt?
            Chester en Samba
            Yoda en Navy

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door arasevera Bekijk Berichten
              hoppa het lijkt echt zo uit het niets te gebeuren, is het niet zo dat de amazones elkaar beschermen en daarom aanvalt?
              Ook dat ja. Makena plaagt ook vaker Vlinder, het popje van Sundae, ik denk ook dat ie daarom handelt. Je ziet vlak voor hij aanvalt dat Vlinder opzij gaat.
              Aan de bolle houding van Sundae zie je dat het niet uit het niets komt, het was al een poosje bezig, vandaar ik een kansje maakte het te filmen, gemeen he
              Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

              Ken je papegaai

              sigpic

              Comment


              • #8
                Hahahahahaha! Je zag het ook al aan zijn ogen! Dit was een duidelijke actie van Sundae en je ziet Vlinder echt zo kijken van: zie je niet dat 'ie waarschuwingen geeft? hahahahaha
                Leuk filmpje Antonia!
                Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                Comment

                Ads onder in topics

                Collapse
                Working...
                X