Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onze nieuwe aanwinst Rio 8 week oud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • onze nieuwe aanwinst Rio 8 week oud



    Rio geelvleugel blauwvoorhoofdamazone 8 week oud
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Wat een schatje! Heel veel plezier met hem!
    Diesel en Balou


    x Harley en Izzy

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Macara Bekijk Berichten
      Wat een schatje! Heel veel plezier met hem!
      een schatje is het , maar hij kan grommen! hij is gisteren hier gekomen bij zn moeder weg en is dus geen mensen gewent , als je hem oppakt dan gromt hij en slaat met zn vleugels , nou nou dus ik zit er bijna de hele dag mee op schoot zodat hij kan wennen, hij vloog me vanmorgen zo van de bank af naar zn kooi dus het is een flinke jongen.

      Comment


      • #4
        Ja zal wel even wennen zijn voor zo'n jong vogeltje... Helemaal als hij zo bij zijn moeder vandaan komt en niet met de hand is gevoed.....
        Diesel en Balou


        x Harley en Izzy

        Comment


        • #5
          ja precies maar goed ik heb engeltjes geduld en a lot of love , dus komt vast goed

          Comment


          • #6
            Vast wel :-)
            Diesel en Balou


            x Harley en Izzy

            Comment


            • #7
              nou nou dus ik zit er bijna de hele dag mee op schoot zodat hij kan wennen

              houd er rekening mee dat de vogel dit dus als normaal kan gaan zien en dat op latere leeftijd gaat eisen door ongepast gedrag te vertonen.
              ik weet niet alles maar doe mijn best

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
                houd er rekening mee dat de vogel dit dus als normaal kan gaan zien en dat op latere leeftijd gaat eisen door ongepast gedrag te vertonen.
                jaja daar kijk ik zeker voor uit, maar hij moet natuurlijk wel handteerbaar worden voor ons en dat word hij niet als hij de hele dag in de kooi zit te kijken. je had hem moeten zien gisteren toen ik hem uit het bakje wou pakken , het was net een wilde aap hij sloeg met zn vleugels en haalde uit en grommen! nou nou. Ik vind hem ook groot hoor voor 8 weken , hij is net zo groot als onze grijze. die er trouwens helemaal zot op is , nooit verwacht maar beter . ze zit er steeds bij en doet heel zachtjes haar snavel tussen de tralie,s , ze praat er tegen , zegt kom maar poppetje . hahahahah. de kleine gromt tegen haar maar daar trekt ze zich niks van aan. ik laat haar er nog niet te dichtbij , ze moeten eerst maar goed aan elkaar wennen , en dat kan mooi zo naast elkaar in de kooi.
                de kweker kwam vanmiddag nog even langs en was goed tevreden . hij zei al dat komt wel goed met de kleine.
                Hij zit nu lekker in zn kooi op een nestje van nestmateriaal. lekker zacht en warm. dat gebruik ik voor mn aga,s die slapen in een bakje aan de tralie,s met dat spul er in.

                groetjes Renate

                Comment


                • #9
                  Wat een leuk beestje Renate.
                  En het komt zeker goed bij jou
                  Liefs Trixie en

                  Comment


                  • #10
                    Wat goed zeg dat de kweker gewoon langs komt om te kijken hoe het gaat!
                    Diesel en Balou


                    x Harley en Izzy

                    Comment


                    • #11
                      ja het is een collega van mn man en vriend , hij heeft heel veel vogels , ara,s kakatoe,s aga,s amazone,s grijsjes, noem maar op . alleen die van hem zijn niettam , ze zitten buiten en daar komt deze kleine dus ook weg. rio begint langzaam aan ons te wennen hij gromt niet meer als je hem pakt en heeft vanmorgen een paar stukken appel uit mn hand gegeten. onze grijsje zit naast de kooi in de boom en praat steeds tegen rio, zegt kom poppetje , op, en kom spelen. hahahaha.. de kleine kijkt haar en zo van , ik snap niet wat je bedoelt . lol.
                      maar goed dat komt snel genoeg de snavelen wel door de tralie van de kooi , kunnen mooi aan elkaar wennen zo.

                      Comment


                      • #12
                        foutje
                        Chester en Samba
                        Yoda en Navy

                        Comment


                        • #13
                          Foutje

                          Veel plezier met Rio !!!
                          Chester en Samba
                          Yoda en Navy

                          Comment


                          • #14
                            Wadun poepie

                            Comment


                            • #15
                              ja lief he ben er ook heel blij mee hoor. hij heeft net wat stukjes walnoot gegeten , dat vond hij zo lekker.nu zit hij op zn stok heerlijk te poetsen er komt alleen geen geluid uit hahaha . hij heeft nog geen piepje of wat dan ook gedaan. moet echt nog goed wennen maar dat komt wel goed , als ik hem voer op tafel dan kruipt hij onder mn oksel , alles is nog zo groot en licht . heel anders wat dan een nestblok . maar komt allemaal goed.

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X