Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat voor amazone heb ik ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Wat voor amazone heb ik ?

    IMG_1400.jpgIMG_1399.jpg

    Hallo,
    mijn vriend en ik hebben 3 maand geleden een amazonepapegaai gekocht,
    nou is ons verteld dat het een geelwang amazone is en dat ze acht maand was.
    Nu zou ze dan dus 11 maand moeten zijn. Maar ze heeft geen geel op haar wangen.
    Nou was mijn vraag of jullie misschien wisten wat voor papegaai het is? Want voor zover ik kan zien is het geen geelwang amazone.

    Nou heb ik nog een vraag.
    toen wij onze bella kochten trok ze heel erg naar mij toe. Ik kon tot een week geleden alles met haar doen en mijn vriend niks. Nu kan ik niks meer met haar.
    Ik heb haar ook niks aangedaan. ik verzorg haar eigenlijk altijd. Ik douche haar, ik geef haar eten en ik speel met haar.
    Mijn vriend kan nu alles met haar en als hij bij haar komt maakt ze hele rare geluiden en doet ze haar veren van haar staart helemaal wijd. Als ik bij haar in de buurt kom begint ze hard tegen me te schreeuwen en me te bijten.

    Weet iemand van jullie wat ik hieraan kan doen en wat voor amazone wij hebben?

  • #2
    kheb eens effe zitten zoeken maar kom ook op geelwang uit..
    maar misschien komt dat gele wangetje wel later?

    Comment


    • #3
      Misschien een Finch of groenwang amazone? Heb je er wel een CITES formulier bij? Dat is bij de groenwang verplicht anders is het illegaal de vogel te houden, ofdat de finch dat nodig heeft weet ik niet.
      http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X