Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat hebben ze graag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Wat hebben ze graag?

    Ik heb al een beetje gelezen op het forum en veel mogen leren over speelgoed, voeding, huisvesting, ...
    Maar wat hebben ze graag? Ik ben nog aan het bezinnen voor ik begin en vraag mij af hoe ik het beste een relatie opbouw met mijn (toekomstige) dwergpapegaai?

    Alle tips zijn welkom.
    Een hond wordt graag in zijn flank geaaid, maar wat hebben papegaaien graag?

  • #2
    Sloopmateriaal! Of kleine (katten)speeltjes waarmee ze kunnen gooien.
    Kiwi & Pip Nappie & Loki
    ~ Rip Pluk ~

    Comment


    • #3
      Karton, houten kralen, stukjes katoen, wc-rollen, twijgjes van wilg, palmnoten... Dat is in ieder geval wat onze bonte boer leuk vindt. Zal natuurlijk niet voor elke vogel hetzelfde zijn.

      Comment


      • #4
        De kooi is besteld en de papegaaien ook.

        Hopelijk kan ik deze week al foto's delen van de dwergpapegaaitjes. Aan speelgoed geen gebrek. Ik heb me een vogelspeeltuin besteld en enkele speeltjes met touw waaraan belletjes zijn. De papegaaien zijn allemaal al gewoon aan elkaar en dus geen ruzie.

        Wat hebben ze niet graag had ik misschien beter gevraagd.

        Ik heb gehoord dat ze aaien eigenlijk niet goed is? Omdat ze je dan als partner kunnen zien en dat is af te keuren omdat ze dan gaan schreeuwen als je niet thuis bent. Dus niet te close met vogels worden is wel behoedzaam dacht ik zo?

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X