Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk gedrag is dit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Welk gedrag is dit?

    Goedemiddag,

    Ons vogeltje, onduidelijk welk geslacht, is nu bijna 6 weken oud. Wanneer hij bij mij zit leunt hij op zijn snavel en spreid dan om de beurt zijn vleugels. Ik vraag mij af om wat voor gedrag dit gaat en of dit gepaard gaat met een bepaald geslacht?

    alvast bedankt.

    groetjes David

  • #2
    als die werkelijk bijna 6 weken is dan betekent het nog weinig is mijn mening , anders zou je er van uit mogen gaan dat dit een pop is die bereid is tot paren. Lijkt mij niet op deze leeftijd van toepassing.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

    Comment


    • #3
      Dank voor het snelle reageren!

      Comment


      • #4
        Ik denk dat ie gewoon zijn vleugels uitstrekt..
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

        Ken je papegaai

        sigpic

        Comment


        • #5
          Ik denk ook gewoon het strekken van de vleugels, net als wij ons af en toe eens goed uitrekken.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door DavidRodermond
            Goedemiddag,

            Ons vogeltje, onduidelijk welk geslacht, is nu bijna 6 weken oud. Wanneer hij bij mij zit leunt hij op zijn snavel en spreid dan om de beurt zijn vleugels. Ik vraag mij af om wat voor gedrag dit gaat en of dit gepaard gaat met een bepaald geslacht?

            alvast bedankt.

            groetjes David
            Hallo,

            6 weken???????
            Waar zijn mama en papa vogel...waar zijn de zusjes en broertjes waar hij/zij de warmte van moet hebben?
            De vogel heeft behoefte aan nestwarmte en zoekt dat bij jou!

            Maraki
            sigpicEerbied en respect voor al het leven

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X