Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie kan mij dit vertellen?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Wie kan mij dit vertellen?!

    Hallo,

    Wie kan mij vertellen wat dit inhoudt/is ?!

    Wildkleur x DD groen en de man is split voor opaline roodmasker ?
    En wat is Cinnamon Pastel Gezoomd met heel veel rood ? (Deze zou ook gekoppeld kunnen worden aan een Wildkleur of DD groen ?)
    Groetjes, Esther !

  • #2
    Hoi

    groen (wildkleur) x DDgroen/opaline of is de wildkleur de split opaline??? Sowieso krijg je Dgroen en Dgroen opaline jongen. Bij de mannen zijn ze kans split opaline.

    Cinnamon pastel gezoomd (mt veel rood) hiervan zou ik een foto moeten kunnen zien wat ze bedoelen met veel rood ofwel extra rood en dus een modificatie of een opaline. En ev. het geslacht ervan (vermoed wel een pop) deze kun je tegen een groene zetten.

    Het is gewoon belangrijk om te weten welke de man is en welke een pop. Want opaline en cinnamon zijn geslachtsgebonden mutaties dus poppen kunnen hiervoor nooit split zijn dus ofwel tonen ze het of ze zijn het niet.

    Als je nog vragen en/of foto's hebt dan hoor ik het wel.

    mvg

    Comment


    • #3
      Hallo,

      Bedankt voor je reactie !
      Zodra ik foto's heb gekregen, zal ik ze posten.
      Ik heb hier zelf niet echt verstand van, maar misschien zullen de foto's jou wel meer zeggen ...
      Groetjes, Esther !

      Comment


      • #4
        Ik heb een foto gekregen van de vogels die beschikbaar zijn !
        Tevens staat er meteen bij of het een man of een pop is en wat voor kleur(soort).
        Mijn voorkeur gaat uit naar 2 mannen, ik heb gelezen op inet dat dit vaak samen goed gaat.
        Wie heeft hier ervaring mee ?
        Óf kan ik tóch beter voor een pop en een man gaan ?
        En waarom ....

        Bijgevoegde Bestanden
        Groetjes, Esther !

        Comment


        • #5
          ik lees vaak, heb er geen ervaring mee, maar dat je beter 2 mannen kan nemen of inderdaad een koppel

          bij een koppel heb je wel de kans dat er eitjes komen en dat moet je willen, of anders maatregelen treffen, maar daar ben je wel drukker mee zeg maar.

          2 dames bij elkaar gaat meestal niet, uitzonderingen daar gelaten

          Comment


          • #6
            Bedankt voor je reactie !
            Ik heb gekozen voor 2 mannetjes, broertjes van zomer 2011 geringd.
            Groetjes, Esther !

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X