Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3eitjes maar bevrucht???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • 3eitjes maar bevrucht???

    Haay iedereennn
    mijn aga's hebben 3 eitjes ,nou keek ik gisteren en 1lopen roden draden duidelijk,
    En 1is donker ziet wel wat lopen maar niet zo duidelijk als de 1ste,
    En 1 is net alsof er niks in zit ja gewoon een dooiertje....
    Wat denken jullie? 1 bevrucht en de rest niet of miss 2 wel en 1 niet?
    Groetjess

  • #2
    Van wanneer zijn de eitjes?
    Die met draadjes is so wie so bevrucht, de donkere denk ik ook, die andere kan nog komen.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Kimvdheuvel Bekijk Berichten
      Van wanneer zijn de eitjes?
      Die met draadjes is so wie so bevrucht, de donkere denk ik ook, die andere kan nog komen.
      bedankt voor je reactie
      uhm de eerste van 4 sept de 2e van 6 sept en 3e van 10sept..

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Kimvdheuvel Bekijk Berichten
        Van wanneer zijn de eitjes?
        Die met draadjes is so wie so bevrucht, de donkere denk ik ook, die andere kan nog komen.
        ohw ja dat ik voor t weekend keek hadden er 2rode draadjes...

        Comment


        • #5
          Dan denk ik dat er 2 bevrucht zijn en de laatste nog te vroeg is om te zien

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Kimvdheuvel Bekijk Berichten
            Dan denk ik dat er 2 bevrucht zijn en de laatste nog te vroeg is om te zien
            Die donkere is dat dan misschien de meest ver gevorderde ...?

            Comment


            • #7
              Klopt!

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Kimvdheuvel Bekijk Berichten
                Klopt!
                Thnx voor je reacties ik laat ze nu lekker metrust en hoor vanzelf wel wat piepen denk ik of zeg jij afentoe kijken?

                Comment


                • #9
                  Laat ze maar gewoon liggen, als je de drang hebt om even te kijken, kan dat best (ik heb die drang altijd), maar houd het dan bij af en toe, zodat je mams niet teveel stoort met broeden.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kimvdheuvel Bekijk Berichten
                    Laat ze maar gewoon liggen, als je de drang hebt om even te kijken, kan dat best (ik heb die drang altijd), maar houd het dan bij af en toe, zodat je mams niet teveel stoort met broeden.
                    Hahaha ja hier nog 1 maar denk dat het beter is d'r eff metrust te laten,als ik hun badje verschoon die in de kooi staat doe ik meestal eff gluren of er geen een kapot is,en dan niet eraan zitten maar eff tja gluren hahaha maar als het zo is wat jij zegt dan zal de eerste rond 25ste uitkomen? Of zit ik verkeerd

                    Comment


                    • #11
                      Dat zou kunnen, maar meestal duurt het iets langer.
                      Reken op ongeveer 26 dagen, omdat ze meestal pas vanaf het derde ei echt gaan broeden.
                      Dus dan 30 september.

                      Hihi ik zit hier ook met smacht te wachten, heb 4 eitjes liggen en de eerste is vandaag 24 dagen.

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Patricia84 Bekijk Berichten
                        bedankt voor je reactie
                        uhm de eerste van 4 sept de 2e van 6 sept en 3e van 10sept..
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kimvdheuvel Bekijk Berichten
                        Dat zou kunnen, maar meestal duurt het iets langer.
                        Reken op ongeveer 26 dagen, omdat ze meestal pas vanaf het derde ei echt gaan broeden.
                        Dus dan 30 september.

                        Hihi ik zit hier ook met smacht te wachten, heb 4 eitjes liggen en de eerste is vandaag 24 dagen.
                        is het ook je eerste nestje? Ik heb ook geen geduld haha mja gaat niet sneller hihi

                        Comment


                        • #13
                          Nee heb een nestje gehad wat uitgekomen is, hiervoor, ongeveer een half jaar geleden.

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kimvdheuvel Bekijk Berichten
                            Nee heb een nestje gehad wat uitgekomen is, hiervoor, ongeveer een half jaar geleden.
                            ohw okay maar blijft leuk denk ik dit is m'n eerste nestje onverwachts,hadden t niet verwacht,maar super leuk :-) ng 2weekjes geduld (watiknietheb)hahaha ik dacht eitjes ohw zal toch niks worden en toen keek ik wat later en ineens allemaal rode lijnen ,dus ik was zo blij haha werd gezegt dat t nooit zou gebeuren....nou dus wel

                            Comment

                            Ads onder in topics

                            Collapse
                            Working...
                            X