Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testen besteld bij sexado

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Testen besteld bij sexado

    2 weken geleden heb ik testen besteld en betaald bij sexado in Spanje .. tot op heden nog geen monsterzakjes binnen gekregen .

    Heeft iemand in deze groep hier ervaring mee ? Duurt het nog lang voor ook de monsterzakjes binnen heb ?

    En als ik ze binnen heb en de monsters op stuur, hoe lang duurt het dan dat je de uitslag binnen hebt ?

    Hoor het graag of iemand ervaring heeft bij
    sexado

  • #2
    Ik heb geen ervaring met ze, maar misschien kan je die vragen beter aan hen stellen.
    Meestal staat het ook op de site vermeld...
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
      Ik heb geen ervaring met ze, maar misschien kan je die vragen beter aan hen stellen.
      Meestal staat het ook op de site vermeld...

      heb ik gedaan maar tot op heden geen reactie helaas

      Comment


      • #4
        ik vond het erg lang duren voordat je al bericht had en daarna duurde de uitslag ook best lang vond ik
        je krijgt ook geen monster zakjes maar je moet een papier downloaden en daar de veertjes opplakken
        de uitslag krijg je ook via de mail en kan je dan zelf uitprinten
        beetje omslachtig allemaal maar wel goedkoop
        houdt je mail dus in de gaten

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
          ik vond het erg lang duren voordat je al bericht had en daarna duurde de uitslag ook best lang vond ik
          je krijgt ook geen monster zakjes maar je moet een papier downloaden en daar de veertjes opplakken
          de uitslag krijg je ook via de mail en kan je dan zelf uitprinten
          beetje omslachtig allemaal maar wel goedkoop
          houdt je mail dus in de gaten
          Dus als ik het goed begrijp krijg ik via de mail een formulier om te dowloaden ? Hoelang duurde dat bij jou ? De aanvraag, betaling en dan daadwerkelijk de formulieren in de mailbox ? Ik heb nog niks en heb zelfs de spam box van de mail bekeken ... zelf antwoorden ze niet eens op de vraag van mij aan hun in de mail 🤔

          Comment


          • #6
            wat ik nog kan terug vinden is dat ik 23 december de monsters opgestuurd had en 9 januari was alles binnen
            ik zou eens in de account daar kijken want kan ook zijn dat ze daar al in staan,dacht dat dat bij mij ook zo was want zat ook maar te wachten op mail terwijl ze in mijn account van hun al stonden

            Comment


            • #7
              daar kan je ook zien hoe ver ze met de analyse zijn na het opsturen en wanneer het klaar is

              Comment


              • #8
                als eerste hoort er in te staan dat de betaling ontvangen is iig,dan kan je verder

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door sadykanou Bekijk Berichten
                  Dus als ik het goed begrijp krijg ik via de mail een formulier om te dowloaden ? Hoelang duurde dat bij jou ? De aanvraag, betaling en dan daadwerkelijk de formulieren in de mailbox ? Ik heb nog niks en heb zelfs de spam box van de mail bekeken ... zelf antwoorden ze niet eens op de vraag van mij aan hun in de mail 樂
                  Je moet inloggen op de website, dan shipment and results, en dan de PDF openen en uitprinten.
                  Daar plak je dan de monsters op en die stuur je op.

                  Je krijgt een email als ze de monsters ontvangen hebben, en als het resultaat klaar is, dan log je weer in op de website en dan kun je daar de resultaten bekijken door op het vergrootglas te klikken onder details.

                  Resultaten duren inderdaad wel langer maar ze zijn wel goedkoop.

                  Ik heb ze al meer dan 100 keer gebruikt voor dna.

                  Als het echt lang duurt stuur ik vaak een berichtje op Facebook en dan krijg je vaak 1 of 2 testen gratis.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door hansie Bekijk Berichten
                    Je moet inloggen op de website, dan shipment and results, en dan de PDF openen en uitprinten.
                    Daar plak je dan de monsters op en die stuur je op.

                    Je krijgt een email als ze de monsters ontvangen hebben, en als het resultaat klaar is, dan log je weer in op de website en dan kun je daar de resultaten bekijken door op het vergrootglas te klikken onder details.

                    Resultaten duren inderdaad wel langer maar ze zijn wel goedkoop.

                    Ik heb ze al meer dan 100 keer gebruikt voor dna.

                    Als het echt lang duurt stuur ik vaak een berichtje op Facebook en dan krijg je vaak 1 of 2 testen gratis.
                    dankjewel ! Het is gelukt !!!! Was me niet gelukt zonder je uitleg

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door hansie Bekijk Berichten
                      Je moet inloggen op de website, dan shipment and results, en dan de PDF openen en uitprinten.
                      Daar plak je dan de monsters op en die stuur je op.

                      Je krijgt een email als ze de monsters ontvangen hebben, en als het resultaat klaar is, dan log je weer in op de website en dan kun je daar de resultaten bekijken door op het vergrootglas te klikken onder details.

                      Resultaten duren inderdaad wel langer maar ze zijn wel goedkoop.

                      Ik heb ze al meer dan 100 keer gebruikt voor dna.

                      Als het echt lang duurt stuur ik vaak een berichtje op Facebook en dan krijg je vaak 1 of 2 testen gratis.
                      Nog 1 vraag... ik heb agas van nog jonge leeftijd en wil graag het geslacht weten. Nu hoor je 4/6 veren uit de zone van de cloaca te verwijderen. Maar hier zitten bijna geen veren... zouden veren richting de borst ook volstaan ?

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door sadykanou Bekijk Berichten
                        Nog 1 vraag... ik heb agas van nog jonge leeftijd en wil graag het geslacht weten. Nu hoor je 4/6 veren uit de zone van de cloaca te verwijderen. Maar hier zitten bijna geen veren... zouden veren richting de borst ook volstaan ?
                        Had je beter de eierschalen kunnen bewaren en die opsturen.

                        I neem aan dat er een reden is dat de veren van de cloaca moeten komen (waarschijnlijk zal er meer dna in deze veren zitten).

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door hansie Bekijk Berichten
                          Had je beter de eierschalen kunnen bewaren en die opsturen.

                          I neem aan dat er een reden is dat de veren van de cloaca moeten komen (waarschijnlijk zal er meer dna in deze veren zitten).
                          Welke veren trek jij altijd als je bij sexado test ? Rondom de cloaca richting de staart of buik ?

                          helaas geen eierschalen meer

                          Comment


                          • #14
                            ik neem gewoon veren die beschikbaar zijn,borst,nek,tussen de schouders soms
                            dit omdat je soms idd niet genoeg veertjes hebt op de plek die ze voorstellen

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door sadykanou Bekijk Berichten
                              Welke veren trek jij altijd als je bij sexado test ? Rondom de cloaca richting de staart of buik ?

                              helaas geen eierschalen meer
                              Ik trek ze richting de staart omdat die groter zijn.

                              In het begin trok ik ze richting de buik maar toen een paar keer gehad dat ze geen dna konden vinden in die veren en ik nieuwe veren heb moeten opsturen, sinds ik richting de staart trek heb ik dat probleem niet meer gehad.

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X