Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij kiezen kleur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Hulp bij kiezen kleur

    Ik ben binnenkort van plan voor mijn aga een vriendje of vriendinnetje te kopen, eerst laat ik het geslacht van mijn agaatje bepalen.
    Als dit eenmaal goed gaat wil ik ook wel eens een nestje overwegen, maakt het nog uit wat voor kleur ik bij mijn aga doe? Ik weet alleen dat het een blauwe pastelino fischeri is. Ik heb geen verstand van genetica en ik probeer op internet wel veel te lezen erover maar is snap er geen bal van. Ik zou graag een nestje willen met kans op verschillende kleurtjes. Wat voor kleur zou ik dan moeten nemen voor mijn agaatje? Hieronder twee foto's van mijn maatje.



    Last edited by AgaBounty; 23-12-11, 18:47.

  • #2
    Dat hangt af of er nog splits aanwezig zijn of niet. Ik zou proberen een groen dom. bont partner zoeken die zeker split blauw en ino en pastel is. Dan heb je heel wat kans op meerdere kleuren. Ik weet niet vanwaar je bent maar ik wil wel effe kijken voor paar gekende kwekers in je streek. (zijn vaak wat duurder maar kwalitatief zal je wel goed zitten).

    mvg

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door joselito Bekijk Berichten
      Dat hangt af of er nog splits aanwezig zijn of niet. Ik zou proberen een groen dom. bont partner zoeken die zeker split blauw en ino en pastel is. Dan heb je heel wat kans op meerdere kleuren. Ik weet niet vanwaar je bent maar ik wil wel effe kijken voor paar gekende kwekers in je streek. (zijn vaak wat duurder maar kwalitatief zal je wel goed zitten).

      mvg

      Bedankt voor je reactie. Het zou fijn zijn als je dat voor me wilt doen, ik woon in flevoland, almere

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X