Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Nieuwe partner gezocht voor Coco

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Help! Nieuwe partner gezocht voor Coco

    Ik kan het nog steeds niet geloven...
    Chanel is net overleden.
    Hij zat verstopt achter een kussen op onze sofa - Coco was met mij in de keuken en mijn vriend ging zitten - niet wetend dat er een aga achter het kussen zat. Hij leunde naar achteren en daardoor kreeg Chanel geen lucht.
    We zijn allebei diep geschokt.
    Het was niet meer dan een minuut dat ik in de keuken was, maar in die korte tijd moet hij zijn gestikt. Mijn vriend had niets door.
    Er is niets gebroken, hij maakte ook geen geluid, niets.
    Coco is nog blij aan het spelen - maar ik ben bang voor zijn eerste nacht alleen zometeen in de kooi.
    Wie heeft een tamme, zachtaardige aga roseicollie voor Coco?
    Ik lees overal op dit forum dat dit echt noodzakelijk is om eenzaamheid tegen te gaan en wil zo snel mogelijk een nieuw vriendje voor hem/haar hebben.
    Tam is wel belangrijk omdat ik las dat niet tamme vogels hun tamme soortgenoten dood kunnen bijten. Ik woon in Amsterdam, maar vind het niet erg om een stukje te rijden.
    Begrijp me niet verkeerd, het laatste waar ik nu aan denk is een vervanging voor Chanel, maar ik wil zo snel mogelijk een tweede vogel voor Coco, die aga-gezelschap gewend is.
    Prijs maakt niet uit natuurlijk.
    Dank jullie wel voor een reactie.....
    Rommy, Jumpy & Charlie en Katie

  • #2
    haaai
    jeetje wat erg zeg je vriend is goed geschrokken zeker

    nou veel sterkte ,meis !!!!!!!!!

    groetjessssss
    eveline croky

    Comment


    • #3
      Och jee wat erg.
      Sterkte samen, en hopelijk vinden jullie gauw een nieuw maatje voor Coco
      Groetjes Marion, Wimpie en Charlie

      Comment


      • #4
        Hallo allemaal,

        Ja, echt een nachtmerrie.
        Ik heb zo vaak gelezen over het gevaar van losvliegende vogels en honden/katten in de kamer, maar dat een kussen gevaarlijk kan worden...

        We hebben inmiddels een nieuwe partner voor Coco - naam nog niet gekozen.
        Was liefde op het eerste gezicht gelukkig.
        Ze zijn onafscheidelijk en slapen ook al samen in het kokosnoot-huisje wat ik in de kooi heb opgehangen.
        Fotos zet ik binnenkort op het forum.

        Hartelijk dank voor de lieve woorden en dat jullie mij niet veroordelen als slechte eigenaar/verantwoordelijke van dit ongeluk.
        Rommy, Jumpy & Charlie en Katie

        Comment


        • #5
          Hoi Rommy, fijn dat je een nieuwe partner voor Coco gevonden hebt en wat snel, dat Coco hem al geaccepteerd heeft, super!
          Om even voor mezelf te spreken: Natuurlijk veroordeel ik je niet. Een ongeluk zit in een klein hoekje, waar ik jammer genoeg zelf pas ook achter gekomen ben..
          Ik Heb nu sinds een week of 3 Charlie erbij, die nog gezellig aan de pap zit.
          Sinds zaterdag zitten Wimpie en Charlie nu samen in de kamervoillere en dit gaat super, ook samen in cocosnootje slapen enzo, erg lief.
          Wens jullie veel plezier met Coco en de aga zonder naam (nog hihi)
          Groetjes Marion, Wimpie en Charlie

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X