Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

frederiek birdie en freek vogel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • frederiek birdie en freek vogel

    Ik heb vandaag een vriendinnetje gekocht voor Freek Vogel.
    Zij heet Frederiek Birdie. Ik zal ff uitleggen wie wie is. Op het eerste plaatje is Freek. Begin augusuts geboren en vanaf half september mijn vogeltje. Op het tweede plaatje is fredriek. Hoe oud? Omstreeks de zelfde leeftijd maar een stuk groter. ben benieuwd hoe ze vriendschap gaan sluiten. Zitten nu nog in twee aparte kooien maar ze staan wel naast elkaar.


    groetjes Nanne,Frederiek vogel en freek vogel
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    ze maken al wat beter kennis en fluiten naar elkaar en birdie voelt zig al een beetje thuiser (we hadden hem net gekocht nammelijk




    groetjes ons

    Comment


    • #3
      leuk stelletje, weet je het geslacht?
      heb begrepen dat 2 popjes zelden vriendjes worden.



      Groetjes ria

      Comment


      • #4
        Mannetje en vrouwtje

        Frederiek birdie is een vrouw en freek vogel is. Een man dus dat komt wel goed hoor

        Comment


        • #5
          schuw

          birdie is nog niet tam dus dat word nog wel een klus maar daar ga ik aan werken ze maken trouwens al heel veel contact

          Comment


          • #6
            hee yes

            ik werd vandaag wakker en de vogeltjes waren lekker aan het fluiten dus ik leg ff een trosgiers in birdie zijn kooi dan gaat die zich meer thuisvoelen en nu dee birdie niet schuuw hij kwam naar mijn hand en arm dus nu al went hij een beetje daar ben ik erg blij mee

            Comment


            • #7
              voor het eerst

              vanmiddag (vanavond) ga ik denk ik birdie er voor het eerst uit halen ik zal er wat foto's van laten zien miss een flimpje

              Comment


              • #8
                bij elkaar

                vandaag ging freek en frederiek bij elkaar in de kooi uit zich zelf soms werd er nog wel een beetje gepikt maar ook geknufelt en gezoend het was echt heel erg leuk om te zien ik zal zometeen een paar foto's posten

                Comment


                • #9
                  de foto's van bij elkaar in de kooi

                  kijk is ze zitten bij elkaar in de kooi te knuffelen te snavelen en een beetje te pikken (aleen freek voral in haar tenen) en dat gaf frederiek heel goed haar grenzen aan dus birdie is een goede vrouw
                  Bijgevoegde Bestanden

                  Comment

                  Ads onder in topics

                  Collapse
                  Working...
                  X