Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Poquito, Sunny en nu ook Fidji

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    het ging zo goed maar het mocht weer eens niet blijven duren. Vorig week speelde ze met drie samen twas zo mooi om te zien het was puur genieten. En vanmorgen zo plots lag Fiji dood op de bodem vlak bij haar eetbakje. Het was duidelijk dat ze nog aan't eten was toen het gebeurde.
    leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

    Comment


    • #17
      vorige week zag ik mijn koppeltje paren en Sunny werd duidelijk gestuurd door Poquito. Poquito bood zich letterlijk aan en Sunny ging achterop even leek het erop of ze wist wat er moest gebeuren maar uiteindelijk ging ze gewoon op zijn rug staan. Grappig hoor. Opeens zag Poquito dat ik hen in 't oog hield en droop hij af. Volgens mijn gevoel een beetje beschaamd

      Ook Fiji heb ik een paringsdans zien doen maar zij zat alleen in een kooi...

      Ik hou hen nu heel goed in de gaten want ik ben erg bang om hen te verliezen
      leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

      Comment


      • #18
        Wat een verdrietig bericht. Gelukkig heb je nog even van Fiji kunnen genieten.

        Missschien moet je voor de twee lovebird vast wat nepeitjes in huis halen. Volgens mij zijn die binnenkort wel nodig. hihi.
        Groetjes,
        Chantal, Peach & Duuk

        Comment


        • #19
          hee Chantal waarom stel je nepeitjes voor als ze gaan leggen zijn die toch niet bevrucht kunnen ze dan niet gewoon blijven liggen. Vrienden van mij hadden een parkiet en die legde ook eitjes die hebben ze na meer dan een jaar nog steeds.

          alvast bedankt voor je adviezen
          leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

          Comment


          • #20
            Ik geef nepeitjes omdat een echte nog wel eens een stuk kan gaan. Peach heeft er wel eens mee gesmeten. hihi. Je maakt ze ook makkelijk schoon, waardoor je minder bacterieen hebt. Ze zitten er toch 5 weken op terwijl er toch niets uitkomt. Dan geef ik ze liever een schoon nest. Maar dat betekend natuurlijk niet dat het zo moet. Het is alleen hoe ik het doe.
            Groetjes,
            Chantal, Peach & Duuk

            Comment


            • #21
              bedankt voor de tip ik heb hier nog twee nep eitjes liggen die ik ooit kocht voor mijn parkieten zouden die voldoen?

              Ik merkte vandaag op dat Fiji haar stempel toch wel heeft echter gelaten. Sunny fluit soms deuntjes die Fiji ook deed. En zowel Sunny als Poquito zie ik nu echt spelen en slopen. Dat deden ze voordien niet.

              Ik ben dus heel blij dat Fiji in mijn leven is geweest al was het veel te kort. Vana zei dat alles een reden heeft wel misschien moest ze komen om die twee eigenwijze snuitjes iets te leren. Ik trek me hier maar aan op.

              Bij deze wil ik nog een laatste foto van Fiji plaatsen, om dan dit dagboek hoofdstuk af te sluiten.
              Bijgevoegde Bestanden
              leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

              Comment


              • #22
                Het was een mooi vogeltje.


                Ik weet niet of je ook de eitje voor een parkiet kan gebruiken. Weet niet hoe groot die zijn. Ik heb die van mij bij de dierenwinkel gekocht. Je zou daar misschien ook even kunnen vragen of vergelijken.
                Groetjes,
                Chantal, Peach & Duuk

                Comment

                Ads onder in topics

                Collapse
                Working...
                X