Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het waren spannende tijden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Het waren spannende tijden

    Maar de 3 ukkies zijn nu 5.3weken oud.
    Ze badderen er lekker op los en gaan bij hun moeder aan de voerbak eten. Ze lusten best al veel.het zorge ukkie van ons krijgt nog pap met appelmoes hij smikkelt er lekker op los. Ik voer ukkie 2 keer per dag bij. Als sky de woonkamer verkend voer ik hem of haar. En als sky terug is in de kooi ligt ukkie lekker te slapen. Hij krijgt nog wel voer van sky maar lijkt erop dat sky denkt dat ook ukkie zelf maar moet bij eten. Ukkie doet dat ook smikkelt van de gierst eiwit en water . En spelen doen ze alle 3 het liefst maakt niet uit waarmee..
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    leuk stelletje zo samen bij elkaar

    Comment


    • #3
      Hi

      Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
      leuk stelletje zo samen bij elkaar
      en lief.
      Maar helaas moet ik voor de hele family een goed thuis vinden. Wegens gezondheid van me.
      Ik had net grote kooi gekocht nieuwe speeltjes en leuk klimgerei. De ukkies waren totaal onverwachts maar o zo welkom. ...kom niet uitgehuild...

      Comment


      • #4
        ach,moeten ze allemaal weg ?

        Comment


        • #5
          Sniff

          Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
          ach,moeten ze allemaal weg ?
          Ja helaas. Maar niet via marktplaats. Ik zoek een veilig en goed thuis. Voor ze that s all
          Ik hoop dat iemand hier mijn bericht leest.

          Comment


          • #6
            ach nee,en de kleintjes zijn al tam,maar nog niet helemaal zelfstandig dan

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
              ach nee,en de kleintjes zijn al tam,maar nog niet helemaal zelfstandig dan
              Ze zijn wel al zelfstandig maar probeer ze zolang mogelijk bij hun moeder te houden. Sky en Kyrie het koppeltje zijn erg lief.en ook nog jonkies 1 jaar en 3 maanden en sky 1 jaar en 2 maanden. Sky is bijtgraag daar ben ik eerlijk in.maar komt ook doordat ze erg jong was toen ze bij haar ouders werd weggeplukt. This al knap dat ze haar jongen zo goed verzorgt als ze zelf kan.met hulp van ons.
              De ukkies eten zelfstandig vinden badderen leuk klimmen en spelletjes en speelgoed.
              Omdat Sky het vaak wwl genoeg vind zoeken de ukkies de gierst en eiwit op en ook papje met appelmoes .en zelfs de pallets van hun moeder is niet veilig. Sinds een paar dagen beginnen ze met kleine stukjes vliegen.zo schattig...

              Comment


              • #8
                ze zijn allemaal tam zo te zien,erg leuk

                Comment


                • #9
                  Wat jammer dat je er afscheid van moet nemen voor je gezondheid.
                  Kan me heel goed voorstellen hoe je jezelf moet voelen'.

                  Zelf heb ik ook de angst dat ik een dag afscheid moet nemen van mijn vogels omdat mijn gezondheid hun verzorging niet meer toelaat.
                  Probeer het zolang mogelijk vol te houden omdat ze me ook heel veel vreugde geven en me op moeilijke en pijnlijke dagen vaak door de dag heen helpen met hun gekke fratsen.

                  Heel veel sterkte met het zoeken naar een nieuw huisje.

                  .Mooie foto's van een mooi setje vogels.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mus Bekijk Berichten
                    Wat jammer dat je er afscheid van moet nemen voor je gezondheid.
                    Kan me heel goed voorstellen hoe je jezelf moet voelen'.

                    Zelf heb ik ook de angst dat ik een dag afscheid moet nemen van mijn vogels omdat mijn gezondheid hun verzorging niet meer toelaat.
                    Probeer het zolang mogelijk vol te houden omdat ze me ook heel veel vreugde geven en me op moeilijke en pijnlijke dagen vaak door de dag heen helpen met hun gekke fratsen.

                    Heel veel sterkte met het zoeken naar een nieuw huisje.

                    .Mooie foto's van een mooi setje vogels.
                    Dankjewel jij ook heel veel sterkte
                    Groetjes
                    Amy

                    Comment

                    Ads onder in topics

                    Collapse
                    Working...
                    X