Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat doen??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat doen??

Hallo allemaal,

Ik ben sinds enkele weken lid van deze forum en het is echt een zeerr leuke forum...
    Na lang denken en zoeken van informatie denk ik dat ik het ga houden bij een dwergpapegaaitje... mn man en ik wilde eerst een grijze roodstaart maar dat is op dit moment eigenlijk niet mogelijk... Plaatsgebrek is in 1ste instantie onze hoofdprobleem... We willen gaan verhuizen binnen dit en 2-jaar want we wonen nu in een appartement. ik heb al gelezen dat grijze roodstaarten enormm veel kunnen roepen, en als je in een appartement woont, moet je natuurlijk rekening gaan houden met je medebewoners... Ik heb ook helemaal geen ervaring met een grijze roodstaart, dus daarom dat ik hier liever mee wil wachten, ik wil niet iets kopen waar ik helemaal geen ervaring mee heb en nadien problemen... Met kleine parkietjes en dwergpapegaaitjes heb ik wel wat ervaring ...

Ik weet niet hoe jullie hierover denken??? Denk ik juist of moet ik het toch proberen?

Ik heb al contact met een mevrouw via Kapaza die dwergpapegaaitjes verkoopt aan 70€. Het dwergpapegaatje is 3weken oud en ik mag ze nog 3x/week met de spuit voeden (ik krijg alles mee, het enigste wat ik thuis moest hebben is een grote kooi zei ze)...
    Is wel een vriendelijke dame via mail... maar ik weet niet goed op wat ik moet letten...

Help ??

Groetjes

Sisi

Is het niet beter een agaatje te nemen die al zelfstandig eet?
    Waarom zo jong?

Ik ben sowieso niet al een voorstander van de spuit, tenzij het niet anders kan omdat het jonkie verstoten wordt en niet meer wordt gevoerd door de ouders.

Met 8 weken heb je ook een jong agatje die je net zo tam kan krijgen als anders.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
    Baby

Comment