Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen? een aga erbij nemen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Wat te doen? een aga erbij nemen?

    Halloo allemaal ^^

    Wij hebben een aga van 3jaar een popje genaamd Bella, ik heb haar al van jongs af aan, heb haar zelfs nog een tijdje zelf pap gegeven. (Voor ik wist dat dit helemaal niet goed is)
    Toen ik wat meer ging werken heb ik er een engelse parkiet bijgenomen, genaamd Bobby. Bobby en Bella gingen goed samen, het was niet echt close maar ze waren wel vriendjes.
    Een week of 8 geleden vond mijn moeder een clownsparkietje, die is waarschijnlijk ontsnapt of losgelaten is. Uit nood heeft zij hem bij de andere gezet, ik weet dat je ze normaal gesproken moet laten wennen etc. maar toen ik thuis kwam leek alles goed te gaan. Het leek alsof Boris (zo hebben we hem genoemd) er altijd al geweest was en er was ondanks de veranderingen harmonie.
    Boris is alleen gek op Bobby en al is die liefde niet helemaal wederzijds lijkt Bella nu toch wel buitengesloten te worden. Ze zit vaak alleen en reageert niet altijd even lief als Bobby of Boris bij haar komt zitten. En laatst had ze ook een plekje naast haar oog, ik denk dat ze aangevallen is, gelukkig is het helemaal genezen Het is dus niet constant oorlog of ruzie, maar ik ben wel bang dat ze zich eenzaam gaat voelen.
    Intussen hebben ze een ruimere kooi gekregen, van nja wat zal het zijn een meter bij een meter bij 1,20 denk ik. Dus lekker ruim en nu vraag ik mij af, zal het voor Bella fijn zijn als er een aga bijkwam, of een andere soort? ( Volgens Dr. Hooimeijer kan dat soms nog beter zijn nja volgens zijn dvd, en Bobby en Bella werkte ook zonder Boris)

    Hopenlijk kunnen jullie mij van goed advies voorzien

  • #2
    Heb je ze alle drie in één kooi? Want dan zou ik ze eigenlijk wel uit elkaar halen en een aparte kooi kopen voor de aga. Verder denk ik wel dat nog een aga erbij een goed idee is. Alleen dit hoeft ook niet altijd goed te gaan en het kan zijn dat ze elkaar nooit mogen en dan zal je ze in aparte kooien moeten houden.
    Kiwi & Pip Nappie & Loki
    ~ Rip Pluk ~

    Comment


    • #3
      meestal zoekt soort toch soort.
      ik zou ook gaan voor eentje erbij.

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X