Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan fischeri verkouden worden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • kan fischeri verkouden worden?

    hey iedereen,


    Het is al een tijdje geleden dat ik op dit forum ben geweest.
    Maar ik ben terug met een nieuwe vraag :s.
    Ik ben onlangs zeer zwaar verkouden geworden en nu nog steeds,
    en ik vroeg me af of mijn fischeri (miky) ook verkouden kan worden door mij,
    ik hou zo veel mogelijk afstand maar ik praat nog wat met haar om haar niet te laten denken
    dat ik haar negeer. Maar zijn ze makkelijk vatbaar van een verkoudheid, of kunnen ze het overpakken van een mens.
    De reden waarom ik dit vroeg is omdat ik het nergens vond op het internet.
    Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg

    danku.

  • #2
    verkoudheid vogels

    http://www.papegaaien.net/Verkoudheid%20vogels.html

    Een vogel kan uiteraard verkouden worden. Mensen kunnen ziek worden door dieren, dus dieren zouden ook ziek kunnen worden door mensen lijkt mij....
    In de link kun je lezen hoe de verkoudheid kan worden behandeld en hoe het kan ontstaan, dat een dier ziek wordt is niet altijd te voorkomen, Als wij in contact komen met virussen dan zal het afweersysteem van ons lichaam in actie moeten komen. Bij dieren zal dit netzo zijn lijkt mij.
    Sommige virussen komen met de wind....
    Enkelvoudige suikers denk aan druivesuiker of glucose

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door PyrrhuraFriesland Bekijk Berichten
      http://www.papegaaien.net/Verkoudheid%20vogels.html

      Een vogel kan uiteraard verkouden worden. Mensen kunnen ziek worden door dieren, dus dieren zouden ook ziek kunnen worden door mensen lijkt mij....
      In de link kun je lezen hoe de verkoudheid kan worden behandeld en hoe het kan ontstaan, dat een dier ziek wordt is niet altijd te voorkomen, Als wij in contact komen met virussen dan zal het afweersysteem van ons lichaam in actie moeten komen. Bij dieren zal dit netzo zijn lijkt mij.
      Sommige virussen komen met de wind....
      Enkelvoudige suikers denk aan druivesuiker of glucose
      bedankt voor de reactie, dit was ook ongeveer wat ik in gedachten had, maar ik had het tog maar gevraagd voor alle zekerheid!

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X