Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dwerg aga bijt plots ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • dwerg aga bijt plots ..

    hey ik ben nog bezig met mijn gaaitje tam te maken en ben er vandaag veel mee bezig geweest , hij kwam buiten de kooi uit mijn hand eten en eet pitjes op mijn broek en neemt ze tussen mijn lippen uit (als wij gaan eten komt hij ook uit de kooi en gaat zelf uit zijn kommetje eten dat buiten de kooi staat (de kooi staat altijd open als wij er bij zijn) en dan kruipt hij terug in zijn kooi) in zijn kooi stapt hij op mijn vinger en eet uit mijn hand maar buiten de kooi niet dan is hij bang en vlucht hij weg het is maar 2x gelukt vandaag dat hij op mijn vinger kwam uit de kooi en nu plots bijt hij de heletijd en niet om te spelen maar echt doorbijten dat het pijn doet doorwat kan dit komen ? ik hoop dat ik snel wat hulp krijg want vind het raar dat dat zo plots uit het niets komt

  • #2
    je moet hem vooral niet laten merken dat het pijn doet door je pols weg te helen want dan weet hij hoe hij je bang kan maken of pijn doen en gaat dat dan vaker doen en lagzamerhand ga je bang worden en doe je niks meer met hem hij wilt gewoon de baas spelen maar vooral niet weg trekken

    Comment


    • #3
      nee ik trek niet weg ik laat hem bijten maar ik zeg ook nee als hij het doet dan stopt ie ook wel soms maar krijg hem nu ook al op mijn schouder met wat pitjes te geven en bijten is al een stukje minder alleen uit de kooi is hij nog heel schuw

      Comment


      • #4
        Hoi!

        Wat mij is opgevallen met mijn Kyra is dat hij verschrikkelijk snel merkt wanneer je bang voor hem bent.
        Als hij me hard bijt en ik schrik, maakt hij er graag gebruik van om door te blijven bijten als ik bangig voor hem ben.
        Ik heb me er nu allang overheen gezet, en ik laat weten dat IK de baas ben, niet hij en vooral dat ik niet bang voor hem ben.
        Dat werkt echt!
        Ik weet niet hoe, maar die vogeltjes merken het gewoon, ze proeven angst als de beste.
        Kan het zijn dat je nu (door het bijten) een beetje bangig voor hem bent geworden?
        Liefs Charlotte, Kyra, Citroen, Chicka en Melbourne
        Volg de blog over mijn dieren: http://kyracitroen.blogspot.nl/

        Comment


        • #5
          neeh hoor ben toch niet bang gewoon als hij bijt zeg ik nee maar ik merk ook hij bijt in langs mijn nagel volgens mij weet hij waar het pijn doet maar ik laat niets merken enz zeg duidelijk nee maar ik merk ook dat als ik hem met mijn linker vinger wil opnemen hij niet wil alleen rechter volgens mij is hij dat zo gewent en hij bijt ook graag in mijn oren haha maar wat valt wel mee maar weet nie wat er mis is hij blijft bijten

          groetjes joeri en tieu

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X