Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hun 2 de jong

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • hun 2 de jong

    hallo allemaal, ik heb hier al vaak gezegd dat dit mijn 2 de nestje is en alles heel snel achter elkaar ging, want het eerste nest had 4 eitjes waarvan er maar 1 uitkwam die maar amper twee dagen geleefd heeft.
    en op een dag zag ik moeders niet meer broeden, maar waren ze weer gezellig in het openbaar aan de sex gegaan, het was ook precies de dag dat ik de ietjes zou verwijderen, alsof ze het wisten, zo raar, dus ik het blok goed schoongemaakt en maar weer neergehangen, nestmateriaal en takjes neergelegd, dat was op 22 febr dit jaar.
    en ja hoor ei nummer 1 lag er op 29 febr, op 12 maart lagen er 6 eitjes.
    het eerste ei kwam vorige week zaterdag 31 maart uit, maar weer leefde het amper 2 dagen, toen ik zondag 1 april om 10 uur keek lag het al dood, ik baalde wel hoor, maar tot mijn verassing lag er om 14.00 uur die dag het 2 de babytje, ietsjes groter leek het wel en wat die anderen niet deden doet deze wel, namelijk zachtjes piepen en heb gisteren foto`s gemaakt, maar bij dit kleintje viel het niet mee, want het is bewegelijk, ook dat waren die anderen niet.
    het leeft nu al 44 uur zeker dus zal moeders het nu in de gaten hebben dat ze het voeren moet?
    ik hoop het echt, al hou ik van de 6 eitjes er maar 1 gezond vogeltje aan over maakt mij al gelukkig.
    maar na deze leg voorlopig geen blok meer voor ze, want anders word het teveel voor moeders.
    alleen ze zijn zo stapel verliefd op elkaar dat ik het sexen niet kan tegenhouden, maar omdat ze zo houden van elkaar zet ik ze niet apart, trouwens heb maar een kooi en weinig geld, dus zal wel moeten.
    maar ik ga eerst mijn advatar foto veranderen.

    groetjes hetty
    dieren maken een mens gelukkig

  • #2
    het is heel leuk he, echt ik heb er ook zo van genoten.

    wat ga je met de vogeltjes doen die groot worden?

    vaak zijn de nep eitjes wel te koop hoor, in de grote betere dieren winkels, anders vraag je even of ze ze kunnen bestellen.

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse
    Working...
    X