Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Zijn er hier mensen die een papegaai hebben geadopteerd via www.demodernepapegaai.nl?
Arrow :amazone-papegaai:
Ik heb er wel over gehoord......zowel positief als negatief.
Dus ik kan ook geen mening geven over de Moderne Papegaai.
Hier kun je ok het 1 en ander lezen http://www.papegaaienforum.nl/showthread.php?t=254990
Dank voor je reactie! Het gaat mij inderdaad ook om de regels, waarover wordt gesproken in die thread. Lijkt me super op een papegaai te kunnen helpen, maar het voelt alsof je helemaal niks meer zelf mag bedenken en daar voel ik me persoonlijk niet zo goed bij.
Arrow :amazone-papegaai:
Zazz;368201 wrote: Dank voor je reactie! Het gaat mij inderdaad ook om de regels, waarover wordt gesproken in die thread. Lijkt me super op een papegaai te kunnen helpen, maar het voelt alsof je helemaal niks meer zelf mag bedenken en daar voel ik me persoonlijk niet zo goed bij.
Hoi Zazz....zo denk ik er dus ook over.
Ik snap je helemaal.
