Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hoi we hebben al bijna 2 jaar onze aratinga's paulie de jendaya en rio de zonparkiet maar nog nooit laten zien aan het publiek hier.
hier wat filmpjes van ze !
https://www.youtube.com/watch?v=JgRHK6C5JHE
https://www.youtube.com/watch?v=WvcgQRNLcBU
groetjes
mooi hoor
ik weet niet alles maar doe mijn best
dijkkamp;370633 wrote: mooi hoor
dankje 😀
Leuk,en wat lief het tweede filmpje:)
Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden
Annemoon
:grijze-roodstaart:en Magnum
dank jullie voor de complimenten altijd leuk om van andere te horen zelf vind je je eigen vogels altijd natuurlijk geweldig mooi 😀
Wat een liefjes zo 🙂
Ik neem aan dat ze niet altijd zo stil zijn :p
Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz
Ken je papegaai
[SIGPIC][/SIGPIC]
Antonia 1968;370671 wrote: Wat een liefjes zo 🙂
Ik neem aan dat ze niet altijd zo stil zijn :p
haha ja he :D. Maar uh nee als ze wakker worden niet en als ze we thuis komen of ze wat zien. Zo nu en dan hebben ze hun buien maar dat herken je vast wel met je eigen vogels.
O jaa hoor, hou maar op hahaha
Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz
Ken je papegaai
[SIGPIC][/SIGPIC]
Wat een dotjes
Yoda :dwergara-arasevera: en Lemmiwinks :agapornis-Lutino (r.i.p)
