Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Eerste Open dag Stichting Papegaaienhulp
Zaterdag 7 september van 10 tot 16 uur
Warmoesweg 11
7887 TP Erica
Ik ga een kijkje nemen ga betijds van huis.
Hier op deze site kun je mijn vogels bewonderen.
dit wordt mijn nieuwe site:
www.burdies-papegaaien.nl
4x:rose-kaketoe: 5 x:blauwvoorhoofd-amaz 1 x:edelpapegaai-vrouw- 1 x:groene-edelpapegaai
en 1 witte valk en 1 blauwe grasparkiet
Vanochtend geweest heb zo'n 100 foto's gemaakt, vriendelijk ontvangen, gezellig en nette voliere's met mooie vogels en helaas ook "kale kippe" maar levendig en vriendelijk.
Zal wat foto's plaatsen, heb met michel gesproken dit was een "proefdag" en 20 okt is er weer een open dag maar dan uitgebreider.
4x:rose-kaketoe: 5 x:blauwvoorhoofd-amaz 1 x:edelpapegaai-vrouw- 1 x:groene-edelpapegaai
Bij diverse voilere's hingen al informatie formulieren, het is de bedoeling dat het bij alle voilere's komt.
Zo te zien hebben ze het daar goed voor elkaar.
:valkparkiet: Minni :valkparkiet-grijs:Micky :dwergara-arasevera: Kimo
Ja als je ziet wat ze in 2 jaar met beperkte middelen en met vrijwilligers en met stagelopers die dierenverzorging doen hebben bereikt.
De tuinkas is nog lang niet vol gebouwd, willen nog Beregeningsinstallaties boven op de volières.
Ziet er echt al heel erg mooi uit allemaal !!!
Jammer dat ik hoogstwaarschijnlijk in oktober niet kan anders had ik ook graag zelf een kijkje willen nemen 🙂
:groenvleugel-ara: Chester en Samba
:dwergara-arasevera: Yoda en Navy
2e open dag papegaaienhulp te Erica
Stichting Papegaaienhulp heeft open huis!
Zondag 20 oktober kunt u voor de laatste keer dit jaar een kijkje nemen bij onze vogels. Je kunt met een aantal van onze vogels op de foto (de opbrengsten hiervan gaan naar de nieuwe Australische volière waar we voor sparen). voor de kinderen zijn er meerdere speurtochten uitgezet en voor de kleinsten een kiddyride. Verder kunt u genieten van een heerlijke hamburger of een lekkere bak snert en natuurlijk is er koffie en thee.
Onze experts zijn de gehele dag aanwezig om al uw vragen te beantwoorden.
Ons team kijkt uit naar uw komst! © St.Papegaaienhulp
Wat: Open dag!
Wanneer: Zondag 20 oktober.
Welke tijd: 10.00 - 16.00 uur.
Waar: Warmoesweg 11, 7887 TP Erica.
Ik ga een kijkje nemen, bij ook mijn 2 kanjers, Japie (kaketoe) en Rocko (amazone)
Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz
Ken je papegaai
[SIGPIC][/SIGPIC]
ik ga ook weer heen neem mijn nichtje ook mee, is bij mij 1 uurtje rijden,
Ze zitten op industrieterein.
Wat leuk om bovenstaande foto's van onze vogels hier te zien. Ook bedankt voor het aankondigen van onze 2e open dag op a.s. zondag.
Bij deze wil ik alle leden van harte uitnodigen en als teaser kan ik verklappen dat er een zeer bijzondere vogel van anderhalve kilo te zien zal zijn waarbij u in het verblijf mag om ermee op de foto te gaan (zolang de vogel het leuk vindt, als hij moe wordt zal hij weer achter de schermen verdwijnen tot we het weer verantwoord vinden om hem weer tevoorschijn te halen).
Met vriendelijke groet,
Michel van der Plas