Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

website

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
1,313 Bekeken
(@corneel)
Berichten: 9
Actief lid
Topic starter
 

Hallo,
ik heb zo een idee om een site te maken en denk wel dat er iets inzit,
mijn vraag is nu of jullie dit ook vinden,

De bedoeling van men site is om alle kwekers van vogels op kaart te zetten.

Kwekers van vogels zouden zich kunnen registreren en vb. een nicknaam, telefoon, liefst gsm, welke soorten vogels ze kweken,gemeente (geen straat dit tegen dieven) ...

Dan wanneer je als bezoeker de site bezoekt krijg je een kaart van België (of ev. nederland) te zien en dan kan je in een zoekbalkje een soort vogel typen vb. Roodkapparkiet en dan zoekt hij automatisch alle kwekers van België op die deze soort kweken en dan wordt dit op een kaart gezet van belgië.
De gemeente waar deze gekweekt worden zou dan vb. rood kleuren.

dan zouden mensen op de gemeente moeten kunnen klikken en zo het account bekijken van de kweker en ev. een mailtje sturen.

De kweker zelf moet ook zijn account kunnen aanpassen en zo de vogels die hij heeft bijgekocht erbij zetten.

De kwekers zouden ook ev. hun vogels te koop zetten, dit zou je dan ook kunnen aanduiden in de zoekbalk.

Snapt iedereen wat de bedoeling is van m'n site?

Wat vinden jullie ervan, is het de moeite om hier veel werk in te steken?

Wilt er hier misschien iemand aan meehelpen, heb zelf de kennis van HTML en ben nog verder aan het bijleren.

Groeten Corneel

Dit zou hier een voorbeeld moeten zijn van hoe de kaart er zou moeten uitzien.

http://www.vogelcafe.nl/attachment.p...d=123887130 8


 
Geplaatst : 7 april 2009 00:18
Prowma
(@Prowma)
Berichten: 376
Betrouwbaar lid
 

Hey,

Ik denk dat het een super idee is! Er zijn zo vaak losse vragen op het forum naar kwekers. Alle kwekers op 1 site zal het veel makkelijker maken voor mensen die een vogel zoeken!
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat en wie weet ga ik er zelf gebruik van maken! 😀

Emily


:agapornis-roseicollPHOENIX :agapornis-roseicoll:grijze-roodstaart:KAREL:grijze-roodstaart:

 
Geplaatst : 7 april 2009 10:39
(@corneel)
Berichten: 9
Actief lid
Topic starter
 

dat zou toch de bedoeling zijn hé, zoveel mogelijk kwekers erop krijgen, want je hebt vaak van die kleine kwekerslijsten van 100 kwekers maar er zijn er toch meer hé


 
Geplaatst : 7 april 2009 11:13
(@corneel)
Berichten: 9
Actief lid
Topic starter
 

Vinden jullie dit ook een goed idee?

Zijn er ev. mensen die willen meewerken aan dit project?
Je kan me anders ook altijd ervoor een mailtje sturen of eens bellen naar 050791911.
Groeten Corneel


 
Geplaatst : 7 april 2009 11:14
(@corneel)
Berichten: 9
Actief lid
Topic starter
 

wat vinden jullie ervan?
Zijn er mensen die het zien zitten en de nodige kennis hebben om hieraan mee te werken?
Ik hoor wel iets hé
je kan anders altijd eens een mailtje zenden of eens bellen naar 050791911
Groeten Corneel


 
Geplaatst : 10 april 2009 17:08
(@Francapapegaaien)
Berichten: 956
Eervol lid
 

Heeft ooit bestaan, voor vragen hierover kan je eens te rade gaan bij Erwin Folkers . Dat is Hawkeye op www.papegaaiachtigen.nl ,

mvg Frank


 
Geplaatst : 10 april 2009 18:39
(@corneel)
Berichten: 9
Actief lid
Topic starter
 

de site komt er!

Heb iemand gevonden die wil helpen aan het project.


 
Geplaatst : 26 april 2009 20:51
(@Francapapegaaien)
Berichten: 956
Eervol lid
 

Succes!!

Het grote probleem is vaak de mutaties in bestanden die niet worden doorgegeven.
Zal een waar monnikenkarwei worden , maar als het iets wordt kan het zeker een aanvulling zijn,

mvg Frank


 
Geplaatst : 26 april 2009 22:09
Deel:

Scroll naar boven