Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
hey allemaal, leuk dat je hier even kijkt 🙂
laat ik mezelf eens even voorstellen, mijn naam is Max Frambach, ik ben 16 jaar en ik zit momenteel in mijn 4e jaar van het VWO.
Voor mijn school moest ik een activiteit bedenken die de buurt waarin ik woon inspireert en zorgt dat mensen iets ondernemen.
ik had bedacht om een "papegaaien dag" te houden, dit houd in dat er vele kinderen die normaal nooit buiten kunnen komen ( in verband met ziek zijn, een beperking etc. ) lekker naar buiten te laten komen en contact te laten maken met fantastische papegaaien!
Ik zou graag via dit forum willen vragen of er enthousiaste papegaaien houders zijn die aan deze activiteit mee zouden willen doen.
Deze dag zal plaatsvinden in Tilburg in Noord-Brabant.
Ik hoop dat er vele enthousiaste mensen zullen zijn die hier graag aan willen deelnemen 🙂
( data etc volgt nog i.v.m en nog ontwikkelen van het project )
Max wat een ontzettende leuk activiteit en wat goed van je om juist om mensen/kinderen, die niet altijd in de gelegenheid komen om, kennis te maken met gaaien.
Ik moedig dit ook erg aan. Heb zelf 35 jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt en weet wat een meerwaarde jouw initiatief kan zijn.
Helaas kan ik je niet van dichtbij ondersteunen, daar ik in de kop van Noord Holland woon. Mocht ik je kunnen helpen, via sociaal media of zo, ;aat het me horen.
Pure nieuwsgierigheid, hoe kom je zo op dit idee?
succes met je onderneming
Groetjes Ria
riab;368715 wrote: Max wat een ontzettende leuk activiteit en wat goed van je om juist om mensen/kinderen, die niet altijd in de gelegenheid komen om, kennis te maken met gaaien.
Ik moedig dit ook erg aan. Heb zelf 35 jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt en weet wat een meerwaarde jouw initiatief kan zijn.
Helaas kan ik je niet van dichtbij ondersteunen, daar ik in de kop van Noord Holland woon. Mocht ik je kunnen helpen, via sociaal media of zo, ;aat het me horen.
Pure nieuwsgierigheid, hoe kom je zo op dit idee?
succes met je onderneming
Groetjes Ria
hey Ria:) jammer dat je het project niet van dichtbij kunt steunen..( wat ik natuurlijk goed snap! ) En terugkomend op het kunnen helpen, het zou kunnen dat je binnen de gaaien gemeenschap nog mensen kent die activiteiten zoals deze leuk vinden en misschien wel van dichtbij mee kunnen helpen 🙂 het zou daarom leuk zijn dat als je eventueel mensen kent, hun van deze activiteit op de hoogte kunt stellen 🙂
En om terug te komen op je vraag over hoe ik op het idee kwam :
ik kwam op het hele papegaaien voor kinderen idee doordat ik zelf heel nieuwsgierig ben naar gaaien en er stiekem toch ook wel zelf een wil, verder vind ik dat kinderen die niet naar buiten kunnen komen niet uitgesloten mogen worden van zulke leuke ondernemingen en activiteiten, daarom dat ik de papegaaien naar de kinderen wil brengen in een kindvriendelijke dag 🙂 het liefste zou ik dit evenement jaarlijks willen organiseren ( waarbij het natuurlijk elk jaar wat groter word ).
ik hoop dat dit je vraag een beetje heeft beantwoord?
dankjewel voor je reactie! 🙂
Ik ga af en toe met mijn twee ara's naar een school (mijn vrouw en mijn moeder zijn beide leerkracht) en vertel er dan wat over terwijl de vogels door de klas vliegen. De kinderen vinden dit fantastisch! Ik ben best bereid om dit ook een keer ergens anders te doen. Wel binnen. Mijn vogels zijn nog niet zo ver dat ze buiten vliegen.
Ubernoob;368951 wrote: Ik ga af en toe met mijn twee ara's naar een school (mijn vrouw en mijn moeder zijn beide leerkracht) en vertel er dan wat over terwijl de vogels door de klas vliegen. De kinderen vinden dit fantastisch! Ik ben best bereid om dit ook een keer ergens anders te doen. Wel binnen. Mijn vogels zijn nog niet zo ver dat ze buiten vliegen.
Superleuk!
Dat zou ook mijn droom zijn om kinderen wat te leren en je gaaien te showen.
@ Max.
Wat een goed innitiatief!
Helaas ook ik woon in Noordholland.
Ik wens je in ieder geval veel succes met je activiteit!
:senegal-papegaai:Denzo :senegal-papegaai: Chica
Misschien is het een idee om er een dierendag van te maken met verschillende dieren. Zo bereik je een breder publiek en vindt je makkelijker mensen in de buurt die je willen/kunnen helpen.
Helaas woon ik zelf te ver en is Odin hier (nog) niet voor geschikt.
:duimpje-omhoog::duimpje-omhoog::enaccord2::enaccord2: Super Idee , heel veel succes gewenst !!
Groetjes Jans , Stimpy:grijze-roodstaart: ,Binky :grijze-roodstaart-p
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac :grijze-roodstaart-p & Rico:grijze-roodstaart: Bedankt voor onze mooie Jaren
Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater