Meldingen
Alles wissen
Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Marianvanunen
1
Berichten
1
Gebruikers
0
Reactions
551
Bekeken
Topic starter
Hallo daar ben ik weer even. Ik zit lekker te kwebbelen op mijn kooi. Mijn vrouwtje heeft weer wat, ha,ha,.
Ze heeft een Tuigje voor me gekocht. Kijk maar op mijn vorige berichtje( bijlage). Nu moeten we straks nog meer oefenen. :confused: Maar het kan ook voor volgend jaar pas zijn hoor. Alles op zijn tijd. Ik vind haar hand al minder eng, maar toch:rolleyes: moet het nog beter doen, zegt ze.
Dan pas de volgende stap. Ja,ja, ik ben er mooi klaar mee!!
Maar vind het ook wel leuk hoor, al die aandacht.
Lieve vogel vriendjes tot de volgende keer. Groetjes Joris.
Geplaatst : 10 april 2013 13:00
