Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

2 lori's bij elkaar

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
1,114 Bekeken
(@jim90)
Berichten: 7
Actief lid
Topic starter
 

Sinds september 2014 hebben wij een lori. We hebben er ongelooflijk veel plezier aan. Elke dag halen we haar uit haar kooi om samen te spelen en tv te kijken.

Heel graag zouden wij nog een lori erbij willen nemen dat ze een koppel zijn. We hebben nu een vrouwtje, is het mogelijk een mannetje er alsnog bij te nemen?


 
Geplaatst : 9 februari 2015 21:30
(@jim90)
Berichten: 7
Actief lid
Topic starter
 

Weet niemand dit?


 
Geplaatst : 12 februari 2015 14:03
(@milaja)
Berichten: 1445
Beroemd lid
 

het is mogelijk,alleen is het wel afwachten of ze elkaar accepteren,ze kunnen nogal fel zijn
bij mij was het ook gelukt om er eentje bij de ander te zetten
dus als je de ruimte hebt om eventueel 2 kooien kwijt te kunnen voor als het niet zou klikken kan het in ieder geval
hoe jonger bij elkaar hoe beter en die van jullie is nog niet broedrijp dus is de kans dat het goed gaat wat groter en kunnen ze gewoon bij elkaar


 
Geplaatst : 12 februari 2015 14:55
(@jim90)
Berichten: 7
Actief lid
Topic starter
 

milaja;367771 wrote: het is mogelijk,alleen is het wel afwachten of ze elkaar accepteren,ze kunnen nogal fel zijn
bij mij was het ook gelukt om er eentje bij de ander te zetten
dus als je de ruimte hebt om eventueel 2 kooien kwijt te kunnen voor als het niet zou klikken kan het in ieder geval
hoe jonger bij elkaar hoe beter en die van jullie is nog niet broedrijp dus is de kans dat het goed gaat wat groter en kunnen ze gewoon bij elkaar

Mooi om te horen!

Ja we kunnen eventueel een 2de kooi aanschaffen. We gaan het proberen, ik heb een mannetje op het oog van 1 jaar oud..

bedankt voor uw reactie!

mvg,
jim


 
Geplaatst : 12 februari 2015 15:15
Deel:

Scroll naar boven