Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Helaas begint voor mij het nieuwe jaar al gelijk met een enorm gemis en verdriet.
Mijn meisje Cha-Cha, nog maar 7 jaar oud, nooit ziek geweest, is zeer plotseling binnen enkele uren overleden.
We zijn nog met razende spoed naar het dieren ziekenhuis in Drachten gevlogen, daar zit een vogelspecialist die we al 7 jaar kennen, om te redden wat er te redden viel, maar helaas, er was niets meer mogelijk.
Ze is overleden aan acuut nierfalen, de waarden van het bloed gaven aan dat er helaas nog maar 1 optie was en dat was euthanasie om de lijdensweg die al was in geslagen te bekorten tot een respectvol afscheid.
Wat de oorzaak is zal ik nooit te weten komen, ze kreeg altijd het beste van t beste en geen verkeerde dingen toegestopt, vers fruit verse groenten goed gevarieerd african voer, noem maar op, we begrijpen er helemaal niets van.
We waren net bezig sinds 3 dagen om een spetter van een ventje voor haar uit te zoeken en te kijken of ze een maatje wilde / kon krijgen via de kweker waar ze vandaan kwam.
Haar spullen zijn nu uit de kamer verdwenen, haar plek is leeg, mijn meissie zal me nooit meer roepen of gedag zeggen, onze gesprekken zijn voorbij, boem, in 1 klap................
Wat rest zijn al de foto"s en herinneringen, maar man man , het voelt alsof een deel van mij is mee gegaan met haar.
Het zal wel wennen op den duur, maar nu is het allemaal nog rauw en open,
Cha-Chie meissie, we hebben het prachtig gehad, en ik had gehoopt samen oud te worden........helaas.
Joke
Heel veel sterkte met het verlies van jullie grijsje, verschrikkelijk ik denk aan jullie.
liefs Julia
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
Wat een afschuwelijke start van het jaar. Heel veel sterkte ermee, ik kan me goed voorstellen dat dit een moeilijke tijd is voor je.
Heel veel sterkte
Ik wens je veel moed en sterkte.
