Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Voorjaar!!!

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
874 Bekeken
Jarco
(@Jarco)
Berichten: 21
Aanwezig lid
Topic starter
 

Jarco;205884 wrote: He, he eindelijk voorjaar en lekker weer mee naar buiten 🙂
Dat is toch weer genieten jongens, al die heerlijke verse jonge knopjes van de hazelaar en alle aandacht weer van mensen die nog nooit een papegaai buiten hebben gezien op een buggy:p

Ik hoop dat jullie ook weer genieten van het voorjaar:oranjekuif-kaketoe:
O ja met mijn pootje gaat het gelukkig weer helemaal goed, nog wel wat problemen met de trap opklimmen enz., maar ik zie dat m'n nagels alweer wat langer worden :p
Nou dat was het weer even voor nu,

groetjes en een pootje van Jarco:)


 
Geplaatst : 4 april 2013 18:38
Jarco
(@Jarco)
Berichten: 21
Aanwezig lid
Topic starter
 

Hallo liefhebbers van dit forum,

Ik ben hier lang niet meer geweest en zie dat er e.e.a. is veranderd. Ik dacht een bericht bij het oorspronkelijke dagboek te kunnen plaatsen, maar dat gaat nu anders heb ik het idee 🙂

We zijn denk ik 4 jaar verder sinds het laatste bericht in het dagboek van Jarco. Er is een hoop veranderd in zijn leventje. We zijn verhuisd naar het platte land en dus minder beweging en mensen om het huis om naar te kijken. Wel is hij gewoon zo veel mogelijk buiten en gaat nog regelmatig mee om de honden uit te laten, maar dan nu eerst met de auto naar de uitlaatplek. Hij vermaakt zich gelukkig prima. In de tuin kan hij lekker z'n gang gaan, althans als het weer het toelaat 🙂 Net zoals het laatste bericht in z'n dagboek verlangen we naar het voorjaar om weer vaker naar buiten te kunnen. We zullen proberen om wat vaker langs te komen om wat van ons te laten horen.

groetjes van Jarco


 
Geplaatst : 4 april 2013 20:53
Marianvanunen
(@Marianvanunen)
Berichten: 416
Prominent lid
 

Hallo Jarco.
Lekker buiten geweest lees ik. Wat zul jij lekker slapen vanavond!
Hier was het nog erg koud hoor, brrrr
Maar het mooie weer komt er aan. Fijn dat het met je pootje beter gaat. Alles komt weer goed hoor.
Groetjes van Joris en mijn vrouwtje marian.:hallo:


 
Geplaatst : 4 april 2013 23:45
Jarco
(@Jarco)
Berichten: 21
Aanwezig lid
Topic starter
 

Ik begrijp niet wat er is, maar ik kan de tekst niet lezen. Alleen als ik het bericht selecteer, zie ik de tekst staan.

Jammer, ook de reactie zie ik niet. Misschien heeft iemand de gouden tip:) Ondertussen opgelost !!


 
Geplaatst : 5 april 2013 17:21
Deel:

Scroll naar boven