Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

welke takken ?

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
948 Bekeken
menneke007
(@menneke007)
Berichten: 152
Waardevol lid
Topic starter
 

Welke takken van bomen gebruik ik het best voor in de kooi van mijn timneh roodstaart? Van de wilg heb ik al gehoord maar mag het ook iets anders zijn?
Laat de reacties maar komen.:sos:


beter één vogel in de hand dan geen handen :thumb:

 
Geplaatst : 1 december 2011 15:29
riab
 riab
(@riab)
Berichten: 1574
Beroemd lid
 

Veilige bomen en planten

Bij pape-pedia, hierboven aan de balk, kun je alles vinden
Succes


 
Geplaatst : 1 december 2011 16:29
menneke007
(@menneke007)
Berichten: 152
Waardevol lid
Topic starter
 

Bedankt, nu weet ik al veel meer. :smiley_pipe:


beter één vogel in de hand dan geen handen :thumb:

 
Geplaatst : 1 december 2011 16:38
(@ParrotLover1998)
Berichten: 23
Aanwezig lid
 

takken

takken van fruitbomen maar pas wel op dat ze niet bespoten zijn en wilgen takken de takken mogen niet overal de zelfde dikte hebben dan gebruiken ze de spieren in hun poten niet en dat kan lijden tot verwondingen of andere ziektes. Het is beter als je verse takken gebruikt ik zelf gebruik verse takken en het is ook heel goedkoop je haalt een paar takken vandaan van de boom ergens in het park maakt ze goed schoon en gooit ze in een emmer met water dat is dan dat.:)


 
Geplaatst : 3 januari 2012 18:30
menneke007
(@menneke007)
Berichten: 152
Waardevol lid
Topic starter
 

Hij heeft er nu 2 takken in van een hazelaar, eerst een uurtje in heet water laten liggen, laten opdrogen en in de kooi geplaatst.


beter één vogel in de hand dan geen handen :thumb:

 
Geplaatst : 3 januari 2012 23:35
Deel:

Scroll naar boven