Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Mijn roodstaart is nu plm. 9 weken en moet volgens de kweker nog steeds in een kartonnen doos.
Omdat hij dit niet leuk meer vind en enorm vladdert om er uit te komen vraag ik mij af hoe lang hij in die doos moet blijven zitten?
De doos wordt natuurlijk wel om de dag vernieuwd (voordat ik daar vragen over krijg).
Ik moet toegeven dat ik hem wel eens (in mijn bijzijn) in de kooi zet en geloof me, dat vind hij geweldig.
Soms zit hij gewoon lekker op de bodem en soms op de stok.
Oh ja, volgens de kweker is hij 7 weken, wat denken jullie aan de hand van de foto?
Ik vind hem erg groot voor 7 weken.
Je kan hem gerust in een kooi zetten, hou nog wel even de stokken laag.
Hij gaat vanzelf en ws al snel klimmen, dan kan je de stokken hoger plaaten 🙂
Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz
Ken je papegaai
[SIGPIC][/SIGPIC]
Ik zou hem zelf nog niet in een grote kooi doen. Ik zou eerst overstappen op een kleine kooi waar de hoogte dat hij kan vallen beperkt is. Een honden bench bijv.
Groet Sam,
