Meldingen
Alles wissen
Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Huisvesting Grijze Roodstaart
1
Berichten
1
Gebruikers
0
Reactions
525
Bekeken
Topic starter
Ik heb het internet EN dit forum afgezocht, maar toch blijf ik een beetje met een twijfel zitten of een sering nu wel of niet geschikt is voor een gaai. Ik heb een standaard sering staan en wil er toch van af om zo wat speelgoed te maken. Gaarne jullie advies.
:grijze-roodstaart: Alex, het is net geen leeuw, maar wel bijna :sos:
Geplaatst : 18 augustus 2012 17:29
