Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
kadotje voor kido. gisteren binnen gekregen
ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..
Leuk hoor ben erg benieuwd wat hij ervan vind 😀
Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
[SIGPIC][/SIGPIC]
tot nu toe heeft hij het als stok gebruikt en geeft 1 van deringen een zwieper gegeven.
omdag er iets lekers achter lag. dus heeft het doel er mee spelen nog niet echt door maar heeft inmidels wel al ondekt dat de ringen kunnen bewegen.
ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..
deze zijn erg leuk.
Rocko heeft deze ook heeft even geduurt maar toen kwam hij erachter dat ze konden schuiven en heeft hij zich zo ooit paar min liggen frusteren omdat die ring iedere keer weer naar beneden kwam. :p0::p0:
